Fortekor pil op nuchtere maag?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

djeena
4-sterren

Berichtdoor djeena » Za 05 Sep 2009, 12:44

Djeena eet nu onregelmatig, het wordt allemaal wat moeilijker. Ik geef de pil altijd 's ochtends. Soms eet zij dan wel, soms niet. Soms weer alleen in de avond en 's ochtends niet. Kan ik het pilletje op haar nuchtere maag geven?
Laatst gewijzigd door djeena op Za 05 Sep 2009, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
charmed
5-sterren

Re: Fortekor pil op nuchtere maag?

Berichtdoor charmed » Za 05 Sep 2009, 13:00

Ik geef de Fortekor eerder altijd op de lege maag, dan werkt ie ook nog iets beter heb ik het idee.
hamada
5-sterren

Berichtdoor hamada » Za 05 Sep 2009, 15:46

Ik geef de fortekor ook op de nuchtere maag, altijd in wat kvv gewikkeld of evt. in een likje kattenvoer. Remi was altijd een miepert met pillen, dus zonder kattenvoer was dat altijd gedoe.
Nynke
5-sterren

Berichtdoor Nynke » Za 05 Sep 2009, 23:01

ik geef de Fortekor en de Vetmedin samen door het eten :) als Gunnar 's ochtends niet eten wil krijgt hij hem 's avonds door zijn eten. Hij slikt al 11 jaar Fortekor en doet het nog steeds  ::) ::) ;)
Borke
5-sterren

Berichtdoor Borke » Za 05 Sep 2009, 23:06

De katten krijgen het hier altijd op de nuchtere maag.
charmed
5-sterren

Berichtdoor charmed » Zo 06 Sep 2009, 00:24

Vetmedin moet 1 tot 1 1/2 uur van het eten verwijderd zijn, want vetmedin en vet gaan niet samen, dan is de werking er grotendeels af. Lees de verpakking maar. Het maakt niet uit of je het 1 tot 1 1/2 uur voor of na het eten geeft, maar er moet zeker een uur tussen zitten.

Nynke F schreef:ik geef de Fortekor en de Vetmedin samen door het eten :) als Gunnar 's ochtends niet eten wil krijgt hij hem 's avonds door zijn eten. Hij slikt al 11 jaar Fortekor en doet het nog steeds  ::) ::) ;)
Nynke
5-sterren

Berichtdoor Nynke » Zo 06 Sep 2009, 09:47

charmed schreef:Vetmedin moet 1 tot 1 1/2 uur van het eten verwijderd zijn, want vetmedin en vet gaan niet samen, dan is de werking er grotendeels af. Lees de verpakking maar. Het maakt niet uit of je het 1 tot 1 1/2 uur voor of na het eten geeft, maar er moet zeker een uur tussen zitten.

dat heb ik inderdaad weleens gelezen, maar mijn DA zegt dat dat niet veel uitmaakt en Gunnar is het levende bewijs dat het best kan  :) :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”