Paar dagen niet lekker, wat te geven?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

sofia
2-sterren

Berichtdoor sofia » Ma 31 Aug 2009, 07:56

Sofia is al een paar dagen niet zo lekker. Gisteren heeft ze haar eten er uit gegooit en niet meer opgegeten. Vandaag wil ze helemaal niet eten. Nou heb ik hier vaak allerlei middeltjes langs zien komen, maar nu ik het nodig heb kan ik het niet meer vinden. Ook niet met de zoek functie. Kunnen jullie suggesties doen? Ik ben wel al begonnen met okugest, maar verder weet ik het niet meer.

Alvast veel dank.
me and my boys
5-sterren

Re: Paar dagen niet lekker, wat te geven?

Berichtdoor me and my boys » Ma 31 Aug 2009, 10:08

okugest is prima.
maar als ze hier langer dan een goede 3/4 dagen ziek zijn en ik zie geen verbetering dan ga ik naar de da
Frenk
1-ster

Berichtdoor Frenk » Ma 31 Aug 2009, 20:26

Is haar buik ontspannen? Is ze verder ook ziek in gedrag?
sofia
2-sterren

Berichtdoor sofia » Ma 31 Aug 2009, 21:35

Het zat me allemaal niet lekker vandaag en aan het eind van de middag nog even naar de collega van tannetje gegaan. Het blijkt dat haar hormonen zo op hol zijn geslagen dat ze nu drie maanden na haar loopsheid schijnzwanger is geworden. Ik verwachtte dat niet meer en heb dat dus niet gecheckt. Dierenarts dacht dat door de vakantie, waar ze een maand bij een vriendin is geweest, emotioneel zo ontregeld is geraakt dat er zo'n hormonale reactie is. We hebben nu een bloesem voor de emoties en een homeopatisch middel voor de schijnzwangerschap. Dank voor de reacties en het meedenken.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”