een biopt en bloedonderzoek

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

connie63
5-sterren

Berichtdoor connie63 » Zo 30 Aug 2009, 16:44

ik heb al een paar keer gevraagt aan de dierenarts voor een bloedonderzoek, en ik krijg stee vast te horen wat uit de biopt komt is het zelfde als dat we een bloedonderzoek zouden doen, ik ben het daar niet mee eens als tessa echt wat aan haar darmen zou mankeren
dan lijkt het me stug dat je dat uit een biopt van de oor neus of lip kan halen

dus nu hebben we net besloten we maken de kuren af kijken wat er daarna gebeurd is het weer niet goed ga ik naar een andere dierenarts om te kijken wat die zegt laat ik ze daar onderzoeken, word voor de helft vergoed ook al was dat niet zo ik wil kijken van hoe of wat

of zie ik het verkeerd en heeft de dierenarts gelijk ????
Borke
5-sterren

Re: een biopt en bloedonderzoek

Berichtdoor Borke » Zo 30 Aug 2009, 17:02

connie63 schreef:of zie ik het verkeerd en heeft de dierenarts gelijk ????

Ik weet niet of je dierenarts gelijk heeft.
Ik weet wel dat ik dan van een dierenarts verwacht dat hij kan uitleggen waarom het zo is, totdat je het als baasje zelf begrijpt  :-\
me and my boys
5-sterren

Berichtdoor me and my boys » Zo 30 Aug 2009, 17:37

als jij toch wilt dat er een bloedonderzoek wordt gedaan dan doet ie dat toch...
als ik dat zou willen met 1 van de jongens en de da doet het niet dan zou ik naar een ander gaan.
overigens denk ik dat ze veel meer kunnen halen uit een bloedonderzoek dan een biopt.
connie63
5-sterren

Berichtdoor connie63 » Zo 30 Aug 2009, 19:41

ja dat leek mij ook hoor, als ze last van haar nieren darmen of weet ik veel heeft kunnen ze volgens mij niet uit een oor biopt halen maar wel uit bloed, dus nou daar ga ik ook wel weer achteraan pff gedoe allemaal eerst maar even de komende week afwachten
essie74
4-sterren

Berichtdoor essie74 » Ma 31 Aug 2009, 10:25

zou er zeker op aandringen, zie het nu maar weer met Jess, Een biopt genomen, nee mevrouw het is echt kanker 100 %  kom je op de faculteit in utrecht krijg je daar te horen dat de cellen uit de biopt ook overeen kunnen komen met de cellen van een ontsteking en of pees letsel, dat is bij een hond zeer moeilijk te bepalen door de cel structuur werd ons naar een ZEER verbaasde hoofd gegooid...

Serieus vier dagen van totale stress...misschien wel een beetje te ver door geschoten maar toch....

Zou lekker je instinct hierin volgen, dat lijkt me de beste graadmeter.....
connie63
5-sterren

Berichtdoor connie63 » Ma 31 Aug 2009, 17:04

ik heb net een dierenarts gebeld waar ik vroeger schoonmaakte en die gaf mij de bevestiging wat ik al dacht alleen die zit te ver weg ik ga morgen weer bellen want dan heeft ze spreek uur en vraag nog een keer om dat bloedonderzoek zo niet ga ik naar een andere toe heb ik ook al gebeld, ik laat me niet afschepen ik ben een rotterdamse en een hele lange adem ik laat me niet afschepen door een groningse boer trien ;D ;D ;D als me vriend dit lees krijg hij een hart verzakking hihihihi
Hitam
5-sterren

Berichtdoor Hitam » Di 01 Sep 2009, 16:17

Een biopt kan zeker meer informaite geven dan bloedonderrzoek. Soms vind je helemaal niets in het bloed en wel in het biopt.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”