Groenten in Haaksbarf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Groenten in Haaksbarf

Berichtdoor Barfplaats

rheawithpixels
4-sterren

Groenten in Haaksbarf

Berichtdoor rheawithpixels » Za 29 Aug 2009, 19:52

Onze pup van 4,5 maand krijgt (nu nog...)voornamelijk KVV (Carnibest). Nou zag ik laatst toch dat Haaksbarf wat meer soorten dier heeft dus wat kleine rolletjes gehaald om uit te proberen. De zalm was een waar feest! Maar eigenlijk de andere smaken (kip/lam, geit, paard en rund) vond ze niet lekker. Het viel me op dat er enorm veel groenten in Haaksbarf zit vergeleken bij Carnibest. De volgende dag zat het ook bijna allemaal onverteerd in haar drolletjes. Het is niet dat ze geen groente gewend is, want we maken zelf altijd een groentenmix, alleen daar doen we heel eventjes de kook overheen. Hebben meer van jullie daar ervaring mee dat het hondenlichaam niets met die groenten doet? Elke keer als ze haaksbarf heeft gegeten (ook al is het gemengd) - de groenten poept ze uit.

Ik had vandaag een rol Kivo gehaald (paling variant voor de vis-dag) Ze vond het wel wat vreemd, maar smikkelde er wel van  :D :biggrin2: Met haar half-ontbrekende gebit hoorde ik haar nog flink kouwen ook  ::)
Ik kwam alleen op de site van Kivo niet echt een lijst met verkooppunten tegen. Weet iemand die?
flodder en dwarrel
5-sterren

Re: Groenten in Haaksbarf

Berichtdoor flodder en dwarrel » Za 29 Aug 2009, 20:14

als je hier kijkt http://www.kivo-petfood.nl/index-nl.htm en dan bij verkooppunten
rheawithpixels
4-sterren

Berichtdoor rheawithpixels » Za 29 Aug 2009, 20:49

Hmmm...gewoon overheen gekeken dus. Dank je wel. Helaas maar 1 verkooppunt en die heeft niet veel uit het assortiment :-(
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”