smuldier kip en rodi lam vraagje.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

pieterendiaan

Berichtdoor pieterendiaan » Vr 28 Aug 2009, 22:39

Even weer een vraagje over onze logee.
Ik geeft haar carnibest kip (400 gr per dag)  en rodi lam (400 gram per dag)beide compleet.
Ik geef haar ook nog de smuldier kip enkelvoudig (200 gram per dag) en daardoor heen 100 gram groente mix die ik klaar maak voor mijn eigen hond die barft.
Haar eigenaren gaan haar dadelijk ook op carnibest, rodi en smuldier zetten (van smuldier lust ze alleen de kip). Moet er perse groente bij gegeven worden bij de smuldier kip aangezien ze 80% per dag aan complete voeding krijgt?

Ook heb ik een vraagje over de rodi lam. daar zitten witten spikkels in (ga er vanuit dat het bot is). deze spikkels zitten ook in haar poep, betekend dit dat het niet word opgenomen? zo ja kan dit kwaad of zijn er meer honden die bij rodi witte spikkels poepen. ze is vorige maand nog ontwormd dus dat kan het niet zijn.

alvast weer bedankt!!!
*Lia*
5-sterren

Re: smuldier kip en rodi lam vraagje.

Berichtdoor *Lia* » Za 29 Aug 2009, 14:02

Nee hoor, daar hoeft geen extra groenten door.
De Rodi Lam zal Lam/rijst zijn, dus de witte spikkels zullen rijstekorreltjes zijn.
pieterendiaan

Berichtdoor pieterendiaan » Za 29 Aug 2009, 14:43

bedankt!
inderdaad lam/rijst... vandaar naja die heeft ze toch niet nodig die rijstkorrels :)

Bij zo'n kleine hoeveelheid smuldier kip hoeft dus niet persee extra groente.. vanaf welke hoeveelheid moet je er wel een complete voeding van maken?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”