witte diaree wie weet raad !!!!!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

connie63
5-sterren

Berichtdoor connie63 » Vr 28 Aug 2009, 21:38

mijn vriend was tessa vanavond aan het uitlaten en toen had ze witte diaree en ze eet niks anders dan anders kan dat van die autoimmuum ziekte komen of dat ze nu sinds gisteren weer dagelijks pretnison krijgt pfff ik weet het even niet meer
Sanyo
5-sterren

Re: witte diaree wie weet raad !!!!!

Berichtdoor Sanyo » Vr 28 Aug 2009, 22:04

Ik heb hier wel eens een keer witte diarree gehad door de combinatie van bot waar te veel vet aan zat.
Sanne heeft ook hoge dosis prednison gehad vanwege auto immuun problemen maar daar nooit geen diarree van gehad en ook niet wit.
connie63
5-sterren

Berichtdoor connie63 » Vr 28 Aug 2009, 22:34

ja ik begrijp het ook niet want bot en zo heeft ze niet gehad, maar het gekke was ook vanmorgen eerst best wel weinig gegeten toen heb ik het in een afgesloten bakje in de koelkast gezet omdat ik ook niet wist of ze al haar medicijnen binnen had

en vanmiddag heeft ze de rest op gegeten en verder zover ik weet heeft ze niks vreemds gegeten verder
connie63
5-sterren

Berichtdoor connie63 » Za 29 Aug 2009, 11:49

nu was haar ontlasting weer normaal behalve de kleur is licht bruin, ik snap er niks meer van pff mischien moet ik me er maar bij neer leggen dat haar darmen gewoon vreemd werken , het is anderhalf jaar goed gegaan en nu begint de ellende weer
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”