begonnen met barf

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

begonnen met barf

Berichtdoor Barfplaats

Karine1
1-ster

begonnen met barf

Berichtdoor Karine1 » Do 27 Aug 2009, 20:06

Hallo,

Onze twee katers Poemba en Bazoo zijn gisteren begonnen met Barf. Op het Friese stabijforum las ik voor het eerst over Barf. Mijn interesse was gewekt en ik ben hier gaan neuzen. Daarna via de verzamelplaats vlees besteld en gisteren was het dan zover. Vorige week al wel wat geoefend met KVV. En gister dan echt zelf  wat gemixt, het was een succes ;D. We hebben runderlever, paardenvlees, kalkoenvlees, kippennekjes, maagjes en hart doorelkaar gedaan en ze vinden het super. Poemba begint zelfs te grommen als je in zijn buurt komt als hij een groter stuk vlees in zijn bek heeft. Ze hebben ook een kuiken geprobeerd en ook dat was een groot succes. Kortom een hele goede start. Ik heb wel wat foto's gemaakt maar nog geen idee hoe ik die moet plaatsen.

Groetjes Karine
Too
5-sterren

Re: begonnen met barf

Berichtdoor Too » Do 27 Aug 2009, 20:12

Welkom Karine!

Wat goed van de heren... zonder gemier aan t vlees !!
Borke
5-sterren

Berichtdoor Borke » Do 27 Aug 2009, 21:15

Welkom Karine  :biggrin2:

Hoe je foto's kunt plaatsen, kan je hier vinden, feitelijk op dezelfde manier als op het Friese Stabij forum  8)
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 291.0.html

Let je wel op de juiste verhoudingen van wat je je katten voert, voldoende botten, spiervlees, orgaanvlees enz?
Karine1
1-ster

Berichtdoor Karine1 » Do 27 Aug 2009, 21:38

Borke schreef:Welkom Karine :biggrin2:

Hoe je foto's kunt plaatsen, kan je hier vinden, feitelijk op dezelfde manier als op het Friese Stabij forum 8)
index.php/topic,33291.0.html.

Dank voor de tip, heb eerlijk gezegd nog niet heel goed gekeken hoe het hier zat. Ik was eerst druk met het inlezen in het hele barf gebeuren. Ook op het friese stabijforum heeft het me een hele tijd gekost en is uiteindelijk met hulp van manlief gelukt :-[

Let je wel op de juiste verhoudingen van wat je je katten voert, voldoende botten, spiervlees, orgaanvlees enz?

We hebben in de verhouding die hier op het forum staan gisteren een hele lading gemengd en ingevroren. En we hebben wat kippennekken apart gehouden om zo te geven. Er ligt ook nog een kwartel in de vriezer. Het lijkt zelfs of de vacht van Bazoo naar een week KVV en Barf al meer glanst, maar dat zal ik me wel inbeelden.
Nyncke

Berichtdoor Nyncke » Do 27 Aug 2009, 21:51

Wat leuk dat het zo'n succes is. :)

...ach als je een week slecht voer geeft, zie je het ook...dus waarom niet als je ze goed voer geeft?
Wie ben jij op het stabijforum? :)
Karine1
1-ster

Berichtdoor Karine1 » Vr 28 Aug 2009, 19:30

Hoi Nyncke,

Ik ben op het stabijforum ook gewoon Karine. Ik schrijf er alleen bijna niet. Probeer er ook niet al te veel te lezen omdat ik dan teveel met honden of liever gezegd het gemis daarvan bezig ben. Het went echt niet. Onze stabij is  injanuari overleden en volgend voorjaar komt er hopelijk een nieuw stabijtje.
Nyncke

Berichtdoor Nyncke » Vr 28 Aug 2009, 23:16

Sterkte met de leegte, dat is soms zo erg. Hopelijk kun je snel naar een pupje toeleven :-*
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”