3-jr enting Nobivac

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

3-jr enting Nobivac

Berichtdoor Barfplaats

Decibels

3-jr enting Nobivac

Berichtdoor Decibels » Do 27 Aug 2009, 10:27

Gisteren een aantal van mijn honden geënt met de 3-jr enting van Nobivac....maar nu zit ik me ineens af te vragen of die enting wel wordt geaccepteerd op shows?
Lizzy
Moderator

Re: 3-jr enting Nobivac

Berichtdoor Lizzy » Do 27 Aug 2009, 10:37

De raad van beheer heeft niet eens gespecificeerd wat "voldoende gevaccineerd" betekent dus als een vaccin een 3 jarige officiele registratie heeft, is die gewoon geldig.
Decibels

Berichtdoor Decibels » Do 27 Aug 2009, 11:39

Lizzy schreef:De raad van beheer heeft niet eens gespecificeerd wat "voldoende gevaccineerd" betekent dus als een vaccin een 3 jarige officiele registratie heeft, is die gewoon geldig.

Ja...dat had ik ook in het tt-reglement gelezen, maar aangezien het 'standaard' is om een enting jaarlijks tye herhalen, vroeg ik me af of je geen problemen krijg met de 3-jr enting. Ben nog nooit gecontroleerd op een show, maar ja...je kán er tussenuit gepikt worden.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Do 27 Aug 2009, 12:31

Ja hoor, deze wordt geaccepteerd op shows.....als er al ooit naar gevraagd gaat worden. ::)
Decibels

Berichtdoor Decibels » Do 27 Aug 2009, 12:57

Angelique schreef:Ja hoor, deze wordt geaccepteerd op shows.....als er al ooit naar gevraagd gaat worden. ::)

OK..thanks....hoef ik daar niet meer over in te zitten..;-)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”