Iemand die de katten CB voert en in Lelystad woont? IS GEREGELD

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
VeraNova
1-ster

Iemand die de katten CB voert en in Lelystad woont? IS GEREGELD

Berichtdoor VeraNova » Vr 14 Aug 2009, 10:41

Wij willen onze katten z.s.m. overzetten op CB.
Ze kunnen alleen wel lastig doen met eten.
Alle brokken aten ze op een gegeven moment ook niet meer ??? Of het nou reteduur (en goed!? :P) was of gewoon van de buurtsuper, maakte geen verschil.

Ondertussen heb ik een kat van 5 jaar waar de DA bijna al haar kiezen en tanden uit heeft gehaald :(
Vond ik eergister een tandje van een andere kat en begint poessie nummer 3 af te vallen omdat ze te weinig eet.

Anyhoe....ik dwaal af. Ik wil ze weer zien als gezonde en goed etende beessies en wil ze dus CB gaan voeren.
Voordat ik naar Almere ben gesjeesd om daar 1 rolletje CB te halen, om te proberen, vraag ik liever eerst hier even of er toevallig in Lelystad iemand is waar ik een probeerrolletje van kan overnemen :)

Ik hoor het wel. En anders, crossen we gewoon naar Almere hoor!

Verneem zojuist dat manlief binnenkort even naar Almere wil (mediamarkt ;)) Komt dus goed uit!
Laatst gewijzigd door VeraNova op Vr 14 Aug 2009, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Sher
5-sterren

Re: Iemand die de katten CB voert en in Lelystad woont? IS GEREGELD

Berichtdoor Sher » Za 15 Aug 2009, 18:48

Oei, als je nou weer wat nodig bent. De dierenwinkel in Dronten (veel dichter bij) heeft de rollen gewoon in de vriezer liggen. Dobey's place. Ze wil zelfs van alles voor je bestellen.
Too
5-sterren

Berichtdoor Too » Za 15 Aug 2009, 21:22

Succes met je kieskeurige poezels!
Anya
1-ster

Berichtdoor Anya » Zo 16 Aug 2009, 02:44

Er is zelfs een verkooppunt in Lelystad. Toen ik een tijdje geleden nog CB voerde, kocht ik het bij Ester Hegeman. Contactgegevens staan op de carnibest.nl.
VeraNova
1-ster

Berichtdoor VeraNova » Ma 17 Aug 2009, 11:43

Bedankt voor de tips allen!
Ben nu echter even begonnen met smuldier, na een rekensommetje kwam ik er toch achter dat smuldier nu even verstandiger is voor de beurs.
Wil namelijk snel die grote vriezer bij elkaar sparen zodat ik met de honden kan barfen en voor de katten zelf kvv kan malen  :biggrin2: Verheug me er nu al op!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”