buitenlandse Barfsites

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

buitenlandse Barfsites

Berichtdoor Barfplaats

bas rouge
5-sterren

buitenlandse Barfsites

Berichtdoor bas rouge » Do 30 Jul 2009, 10:44

Afgelopen weekend kwam een internationaal beaucerongezelschap bijeen in Luxemburg en er werd o.a. gesproken over voeding voor honden.
Een van de italianen voert zijn honden 's ochtends kipkarkas en 's avonds een mix van rundorgaan, fruit, zonnebloemolie en heel jonge kaas en daar schijnen de honden het heel goed op te doen.

Huette was mee en kreeg konijn, geitvlees, kalkoennek etc. en men heeft er geintrigeerd naar staan kijken. Ze waren erg geinteresseerd in mijn manier van voeren en een italiaanse fokker en de fokker van Huette (franstalige belg)  willen honden overzetten op barf om te zien wat dat doet met de honden.
Ik heb ze geholpen met een startmenu maar wat ze ook zou helpen is een site alla barfplaats maar dan in het italiaans en frans.
Is er hier iemand die dergelijke sites kent?
Lizzy
Moderator

Re: buitenlandse Barfsites

Berichtdoor Lizzy » Do 30 Jul 2009, 11:57

Hee, wat goed zeg, leuk!

Er zijn zeker buitenlandse sites. Hier een lijstje: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 504.0.html
bas rouge
5-sterren

Berichtdoor bas rouge » Do 30 Jul 2009, 12:16

Dank voor de link. Ik had het zelf kunnen bedenken dat je al info had opgenomen hierover op bp.

Ik ga het ze doorgeven.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”