Een update over hoe het nu gaat..met het lineair granuloom

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
noa en sam
1-ster

Een update over hoe het nu gaat..met het lineair granuloom

Berichtdoor noa en sam » Wo 24 Jun 2009, 20:07

Hallo Allemaal,

T'is al even geleden maar loop nu dus bij de homeopaat met de katten voor het lineair granuloom en het is echt moeilijk ben nu bezig met de medicijnen maar om nou te zeggen dat het echt beter word nee(eerder alleen maar erger hij ziet er echt niet uit en mensen die op bezoek komen vragen me wat ik met mijn katten doe echt niet leuk om te horen terwijl ik zo me best voor ze doe om het beter te maken!!) maar ik overleg met haar en heb er weer wat anders bij om te kijken of het helpt..
Maar ik moet zeggen ik word er wel een beetje moedeloos van niks lijkt te helpen.. :(
Nou heb ik nog een vraag zijn er mensen die er ook ervaring mee hebben en hun katten ander voer hebben gegeven(ze krijgen nu carnibest)lam en rijst of iets anders waarvan het beter of in ieder geval een stuk beter is geworden???
Of heeft er iemand nog andere ideeen???
Alvast bedankt..
Groetjes Eva
flin
5-sterren

Re: Een update over hoe het nu gaat..met het lineair granuloom

Berichtdoor flin » Do 25 Jun 2009, 00:20

och, arme jullie,

meestal lijkt een granuloom toch een vorm van allergie te zijn...misschien van koolhydraat (de rijst....of...)

wat krijgen ze nu precies aan medicijnen?

'k begreep uit je vorige verhaal dat andere nestgenootjes hier ook last van hebben? hoe ist daarmee?
noa en sam
1-ster

Berichtdoor noa en sam » Do 25 Jun 2009, 16:23

Hoi,

Bedankt voor je reactie..Ja z'n zusje heeft het ook maar in veel mindere mate als het katertje...(heeft het alleen op haar achterpoten)Wat voor medicijnen ze precies krijgen weet ik niet maar het is homeopaties en het bestaat uit korrels en druppels...
Zou ik misschien ander merk moeten proberen in plaats van carnibest waar geen rijst in zit??
Groetjes Eva
flin
5-sterren

Berichtdoor flin » Do 25 Jun 2009, 21:51

jah, 'k zou zeker de Carnibest diabetes zonder rijst proberen!

en probeer uit te vissen wattie/ze  precies krijgt aan korrels en druppels?

misschien kunnen meer mensen dan meedenken?
noa en sam
1-ster

Berichtdoor noa en sam » Zo 28 Jun 2009, 14:33

Ben nu sinds gister aan de cb diabetes begonnen en zal binnenkort ff vragen wat er allemaal in de korrels en druppels zit....
Bedankt voor je advies...
Groetjes Eva
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”