enten zonder PI

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

enten zonder PI

Berichtdoor Barfplaats

lightning
5-sterren

enten zonder PI

Berichtdoor lightning » Za 30 Mei 2009, 10:07

had gisteren een beetje woorden. was al niet eens mijn eigen DA terwijl ik daar wel altijd om vraag. mijn border moest geent worden. ze roepen hem al op sinds die een half jaar is maar ga er dan niet heen blijf niet over enten. nu wil ik hem wel een enting geven maar ik wel de PI er niet hebben. nog 1 keer een cocktail maar zonder de PI. ik vind die totaal overbodig en overenten wil ik niet. ze zij me dat, dat niet kon en ze normaal ene jaar grote cocktail en andere jaar kleine cocktail. ik melde al dat ik het zo niet deed en mijn vorige honden alleen de weil heb laten enten en hem alleen nog 1 keer wat groter wilde enten maar niet de PI. ze wilde dan de kleine cocktail doen maar daar zat dan standaard de PI in, in de grote blijkbaar ook.. nou is mijn vraag aan jullie bestaat het dan de enting geven zonder PI dus een beetje de grote cocktail zonder PI?
Lizzy
Moderator

Re: enten zonder PI

Berichtdoor Lizzy » Za 30 Mei 2009, 10:53

De Nobivac DHP. Dat is Distemper (hondenziekte), HCC (besmettelijke leverziekte) en Parvo. Dan heb je (buiten Lepto natuurlijk) de belangrijke gehad.
lightning
5-sterren

Berichtdoor lightning » Za 30 Mei 2009, 11:08

dank je wel lizzy. deze da beweerde dat het niet kon. vanaf volgend jaar word hij alleen nog maar geent tegen weil... ik zou gebeld worden door de DA die mij normaal helpt. ik ben dus weggegaan zonder enting. hoefde dus ook niet te betalen...

lepto kan je apart wel enten?
Hitam
5-sterren

Berichtdoor Hitam » Za 30 Mei 2009, 13:01

DHP moet ie apart bestellen, dat zal hij niet zo graag willen.
Maar ze adviseren tussendoor de Pi in combinatie met de lepto en dan kan het wel apart.
lightning
5-sterren

Berichtdoor lightning » Za 30 Mei 2009, 14:41

als mijn da het niet wilt bestellen haal ik mijn enting even ergens anders vandaan. ik wil niet zo maar die prik hebben :-[
calimero_a
4-sterren

Berichtdoor calimero_a » Za 30 Mei 2009, 14:45

"onze" DA heeft DHP gewoon op voorraad, dus ik zou even rondbellen....
tiny
5-sterren

Berichtdoor tiny » Zo 31 Mei 2009, 22:50

Dit is de reden dat ik weg ben gegaan bij mijn DA. Ik wilde ook de PI niet, vind dat totaal overbodig. Oke, dat is mogelijkvolgens de DA.
Kijk ik na de enting in het boekje is dus de Pi wel geent! Toen ik dat meldde, zei de assistente dat ze dan de entstof apart moeten bestellen. En de entingen bestellen ze meestal per dozijn. Dus een aparte bestellen, tja, dat kost moeite he?
Vet balen dus. Bovendien was dit een merk enting waar Tessa hondsberoerd van werd.
Kon volgens de DA niet. Ik was er helemaal klaar mee.
K&D
5-sterren

Berichtdoor K&D » Zo 31 Mei 2009, 23:11

Kijk ik na de enting in het boekje is dus de Pi wel geent!

Daar zou ik ook rap klaar mee zijn  >:(
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”