goed bezig!

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

goed bezig!

Berichtdoor Barfplaats

brie
5-sterren

goed bezig!

Berichtdoor brie » Vr 29 Mei 2009, 17:30

Mijn zusje had een hele speech voorbereid voor haar dierenarts. dat ze haar honden alleen op weil wilde laten enten, geen kennelhoest etc etc..
Bleek dat haar dierenarts een heel mooi schemaatje heeft van intervet waar alle entingen overzichtelijk staan. DHP wordt bij hun dus op leeftijd van 1 jaar en vervolgens op de leeftijd van 4 jaar gegeven. Ze kreeg ook een heel positief verhaal mee over het hoe en waarom van het enten (en alles wat ik haar al had verteld en hier had gelezen)
Ze heeft zich voor niets druk gemaakt en uitgebreid ingelezen (nou ja, niet voor niets natuurlijk), want haar dierenarts pakt het gewoon goed aan!
Zo kan het dus ook!
claudiaB
5-sterren

Re: goed bezig!

Berichtdoor claudiaB » Vr 29 Mei 2009, 18:47

Ik hoop dat meer dierenartsen dit goede voorbeeld volgen!
Hitam
5-sterren

Berichtdoor Hitam » Za 30 Mei 2009, 13:02

Goed zeg! Eindelijk een dierenarts die denkt.
vagebond
5-sterren

Berichtdoor vagebond » Ma 01 Jun 2009, 18:34

Hier ook eentje die vooruitstrevend is met de entingen, ben er zeer blij mee. Nog wel mijn eigen da  :).  Jammer genoeg wel de enige hier in de omgeving,  :-\. Bij andere da'sen hier lukt het niet om enkel een Weil enting te laten geven. Zelfs zo erg, eentje vertelde een vriendin van me dat ze eerst 2 jaar de Nobivac moest laten enten, daarna pas om de drie jaar. Haar honden zijn 7 en 10 jaar, en altijd ieder jaar geent. heb ik iets gemist of zo? Groetjes Ingrid
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”