Ervaringen met carnibest

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Ervaringen met carnibest

Berichtdoor Barfplaats

PlutoZulu
1-ster

Ervaringen met carnibest

Berichtdoor PlutoZulu » Di 26 Mei 2009, 20:48

Wij hebben 2 honden van één jaar oud. Na een beetje op deze site te hebben rondgekeken, was ik meteen overtuigd van barf.
Het leek ons alleen een beetje ingewikkeld, en daarom zijn we gaan kijken naar een alternatief in de vorm van kant en klaar versvoer. De honden krijgen sinds 3 maanden carnibest, en daarvoor uitsluitend droogvoer.
Wij zijn zeer te spreken over de verbeteringen die hebben plaatsgevonden nadat we zijn overgestapt: hun tanden zijn veel schoner (een van de 2 had last van tandplak-vorming, wat nu helemaal weg is), hun vachten zijn enorm gaan glanzen en ze vinden het veel lekkerder dan het droogvoer. Bovendien zijn ze gestopt met gras eten, wat een teken van misselijkheid zou zijn.
Voor mensen die overtuigd zijn van barf, maar het allemaal te ingewikkeld of te veel gedoe vinden, raad ik carnibest absoluut aan.
charmed
5-sterren

Re: Ervaringen met carnibest

Berichtdoor charmed » Di 26 Mei 2009, 21:13

:thumbsupup: :thumbup: Wij zijn na bijna 4 jaar Carnibest ook nog steeds enthousiast
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Di 26 Mei 2009, 23:15

Dat je tevreden bent over je kvvtje is hartstikke mooi. Maar voor mensen die ECHT overtuigd zijn van het goede van BARF is het echt geen optie. ;)
Bullmastiff gek
4-sterren

Berichtdoor Bullmastiff gek » Wo 27 Mei 2009, 15:08

Hier ook heel tevreden, wij geven het ook al heel wat jaartjes.
Al de kleine, (en de grote) gezondheidsprobleempjes, zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Kvv is naar mijn idee :thumbup: :thumbup: er is voor mij niks beters.!
K&D
5-sterren

Berichtdoor K&D » Zo 31 Mei 2009, 23:04

Ik heb een tijdlang 100% gebarft, maar ben toch weer - deels -  naar CB overgestapt. Het kostte me te veel tijd overal achteraan te gaan om barfspullen te regelen.  De honden doen het prima op CB en ik zie geen verschil met de periode dat ze barften. Barfen heeft mijn voorkeur, maar zo half/half gaat het ook prima. :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”