kkv gif voor nierpatient????

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

vagebond
5-sterren

Berichtdoor vagebond » Vr 08 Mei 2009, 14:12

Ben net terug van de da, heb de nierdieetblikken teruggebracht. Ze vond ze echt niet lekker. Hij wees me er nog op dat ik nu de hond aan t vergiftigen was. De carnibest zou het ureumgehalte in het bloed zeer nadelig beinvloeden. Ik heb nu de carnibest eend, mss ga ik het afwisselen met de light versie. Of als ze toch de kippennekjes eet, een paar dgn barfen. Nou wie gaat mij aangeven bij de dierenbescherming ;)? Gr. Ingrid
Lizzy
Moderator

Re: kkv gif voor nierpatient????

Berichtdoor Lizzy » Vr 08 Mei 2009, 14:32

Ik geloof dat ik je al eerder uitgelegd heb dat je dus geen Light moet geven vanwege het calcium supplement dat er in dit voer gebruikt wordt. En verder, tja, wat kunnen we zeggen/doen om je er te van te overtuigen dat je beter vers/rauw kunt voeren dan nierdieetblik of brok? Is het misschien een idee om contact op te nemen met een DA die pro-vers is? Misschien dat je je prettiger voelt als een DA je bevestigt dat je vers/rauw kunt blijven voeren, op de wijze waarop ik in je andere topic heb uitgelegd?
vagebond
5-sterren

Berichtdoor vagebond » Vr 08 Mei 2009, 19:57

Ja, ik snap ook wel dat vers beter is haha, ik moest alleen de preek aanhoren bij de da, dat  bedoelde ik. Hij zal wel denken dat ik net zo eigenwijs ben als m'n teckels hihi.
Sanyo
5-sterren

Berichtdoor Sanyo » Vr 08 Mei 2009, 20:40

Je kunt eventueel nog Ipakitine toevoegen aan de kvv, dat is een poeder wat fosfor uit de voeding bindt.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”