zero puce

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

zero puce

Berichtdoor Barfplaats

java
3-sterren

zero puce

Berichtdoor java » Za 18 Apr 2009, 17:04

Heeft iemand ervaring met het biologische middel Zero Puce (pipetten) voor parasieten ?

groetjes Will
Hitam
5-sterren

Re: zero puce

Berichtdoor Hitam » Za 18 Apr 2009, 22:51

Ik heb er geen ervaring mee, weet je wat er in zit?
java
3-sterren

Berichtdoor java » Ma 20 Apr 2009, 12:58

Dit staat ervan beschreven:

J.P.Hery pipetten, tegen vlooien en teken, voor honden en katten van 10 tot 20kg.»Biologisch, Doeltreffend, zonder gevaar, ingrijpend tegen vlooien en teken en andere parasieten.»Geformuleerd en ontwikkeld in samenwerking met dierenartsen. Zero puce is 100% natuurlijk en niet gevaarlijk voor mensen en dieren.»De essentiele vegetarische olieen waarvan haar samenstelling deel uitmaakt, zijn verkregen door specifieke methodes en verzekeren het doeltreffend op afstand houden van teken, luizen en andere externe insecten parasieten (getest in laboratoria)»Werkzaam vanaf 3 uur na toebrenging en voor een normale duur van 30 dagen.»Pak van 3pipet van 2ml»»

gr. Will
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Ma 20 Apr 2009, 14:09

Staat er nergens welke etherische olieen er in zitten? Voor de rest staat er eigenlijk alleen blabla  :P
Ik wil altijd wel graag weten wat ik nou eigenlijk op mijn beestjes smeer of spuit.
java
3-sterren

Berichtdoor java » Ma 20 Apr 2009, 15:33

Nee, kan nergens vinden wat er nu precies inzit...ze spreken over plantaardige olieen....het lijkt een geheim !!!

Daarom mijn vraag of er iemand bekend is met dit spul.

gr. Will
pike
5-sterren

Berichtdoor pike » Di 21 Apr 2009, 08:44

java schreef:Dit staat ervan beschreven:

J.P.Hery pipetten, tegen vlooien en teken, voor honden en katten van 10 tot 20kg.»Biologisch, Doeltreffend, zonder gevaar, ingrijpend tegen vlooien en teken en andere parasieten.»Geformuleerd en ontwikkeld in samenwerking met dierenartsen. Zero puce is 100% natuurlijk en niet gevaarlijk voor mensen en dieren.»De essentiele vegetarische olieen waarvan haar samenstelling deel uitmaakt, zijn verkregen door specifieke methodes en verzekeren het doeltreffend op afstand houden van teken, luizen en andere externe insecten parasieten (getest in laboratoria)»Werkzaam vanaf 3 uur na toebrenging en voor een normale duur van 30 dagen.»Pak van 3pipet van 2ml»»

gr. Will

staat dit er zo???
we hebben essentiele vetzuren, of plantaardige olie, of etherische olie
maar vegetarische olie?

Ik zal nooit iets kopen om op de huid te doen als de ingrediënten niet vermeld staan.
java
3-sterren

Berichtdoor java » Zo 24 Mei 2009, 12:24

Heb het bij alle drie de honden gebruikt voor naar Frankrijk te gaan....we zaten bij Port-Bail dus niet aan de middelalndse zee!
De honden zagen er de eerste drie dagen wat plakkerig eruit. Hoewel dat niet aan de vacht te voelen was. Het was reukloos.We hebben op drie honden 7 teken gevonden. 5 liepen te 'wandelen' over de vachten en 2 hadden zich al vast gebeten.

Nu weer thuis hebben we veeeeeel meer last van teken als in heel Frankrijk !! Of zero puce geholpen heeft ??? Wij gebruiken normaal nooit iets dus dat vind ik moeilijk te zeggen. Weet wel dat veel kennissen van ons van alles en nog wat gebruiken en zeker niet minder last hebben van teken! Ga maar weer gewoon doen wat we altijd doen..na een wandeling gewoon goed nakijken.

groetjes Will
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”