Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kayro
#1232953
Dacht dat ik er goed aan deed om het halve forum door te spitten inclusief de rekenhulp van de Barfclub, nu ben ik het spoor bijster. Ga er van uit dat Kayro 26 kilo weegt, moet nog ff checken voor ik uiteindelijk ga beginnen, maar de rekenhulp laat de groente percentage leeg.

Persoonlijk vind ik het wel erg belangrijk als Kayro vitamines en mineralen van verse groentes binnen krijgt, maar dan nu de vraag? Hoeveel %?

Zal me eerst maar eens flink gaan verdiepen in het BARFEN voor Kay en daarna voor onze toekomstige kat, .. 1 ding tegelijk hahahah ik hoop dat jullie me de weg weer op kunnen helpen  ;)

Groetjes Alice  :D
Door Nynke
#1232979
vleesbot 50%, spiervlees 25%, orgaan 15% en groente ongeveer 10%  ;) 

De groenten wel helemaal fijn malen tot een papje  :)
Gebruikersavatar
Door nova
#1233647
Ik geef wel groente, maar de hoeveelheid wisselt.
Dan een paar dagen niet, dan weer een week wel, en dan weer alleen s groente die overblijft van mijn kookkunsten  ::)
Daarom  tel het niet echt mee, eerder als extra.
Zo zie je dat ieder daar op zijn eigen manier mee omgaat
Door Butch
#1233870
ik geef elke dag een beetje groente, 10% in totaal.
In die barfrekenhulp kan je extra regels en percentages invullen hoor, zodat je helemaal jouw eigen menu en percentages kan uitrekenen. Dus gewoon een extra regel groente maken en 10% erachter invullen.
Door bloemetje
#1233957
Kayro schreef: Dacht dat ik er goed aan deed om het halve forum door te spitten inclusief de rekenhulp van de Barfclub, nu ben ik het spoor bijster. Ga er van uit dat Kayro 26 kilo weegt, moet nog ff checken voor ik uiteindelijk ga beginnen, maar de rekenhulp laat de groente percentage leeg.

Persoonlijk vind ik het wel erg belangrijk als Kayro vitamines en mineralen van verse groentes binnen krijgt, maar dan nu de vraag? Hoeveel %?

Zal me eerst maar eens flink gaan verdiepen in het BARFEN voor Kay en daarna voor onze toekomstige kat, .. 1 ding tegelijk hahahah ik hoop dat jullie me de weg weer op kunnen helpen  ;)

Groetjes Alice  :D
.

Hi Alice,

VWB de rekenhulp:
Je moet zelf de percentages invullen die je wilt hanteren. Je vult dus de gele vlakken in. Je vult in wat je hond weegt en hoeveel procent je wilt geven, vervolgens vul je in het volgende rijtje de percentages in die je wilt hanteren en dan krijg je de uitkomst!
Door Kayro
#1235943
Nynke F schreef: vleesbot 50%, spiervlees 25%, orgaan 15% en groente ongeveer 10%  ;) 

De groenten wel helemaal fijn malen tot een papje  :)
Dank je wel, zal toch goed moeten komen zo. Dat van een papje heb ik idd gelezen. Anders zal Kayro het ook echt niet eten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door