welk vleesbot van bob bakker
Moderator: Lizzy
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
welk vleesbot van bob bakker
Wie kan mij vertellen wat voor vleesbot je van Bob Bakker kan nemen, ik heb beginnende barfers zijn wel al gewend aan karkassen van gevogelte.
De jongste heeft ook al een zalmkop op.
Volgens mij heeft hij alleen maar harde botten, dus een soort recreatiebot graag advies.
Groeten Marjan.
De jongste heeft ook al een zalmkop op.
Volgens mij heeft hij alleen maar harde botten, dus een soort recreatiebot graag advies.
Groeten Marjan.
Re: welk vleesbot van bob bakker
Persoonlijk zou ik alleen voor konijn gaan, de andere botten die hij heeft vind ik ook te hard. 

- *Nikki*
Geen
Ik zou geen botten nemen van B. Bakker. Hij verkoopt alleen recreatie bot en die zijn veel te hard
Edit* had over konijn gelezen. Maar dat is wel een heel konijn. Geen losse botten
Ik zou geen botten nemen van B. Bakker. Hij verkoopt alleen recreatie bot en die zijn veel te hard
Edit* had over konijn gelezen. Maar dat is wel een heel konijn. Geen losse botten
Laatst gewijzigd door *Nikki* op Di 07 Apr 2009, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee klopt dat is heel konijn. Maar als je het in stukken hakt heb je losse botten
met heel veel vlees 

sorry had je bericht alleen op persoonlijke berichten gelezen zie nu dat je ook gewoon gereageerd hebt.
Groet Marjan.
Groet Marjan.
Ik heb net de lamsribben bij hem besteld, er zit goed vlees op, maar ik denk wel dat ze van een groot lam zijn... de ribben zijn niet echt klein. Dit was ook de eerste keer dat ik bij hem besteld heb hoor.
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”