Re: 2de operatie blaasstenen (in 16weken) hulp gevraagd

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Bo derek
1-ster

Berichtdoor Bo derek » Di 10 Mar 2009, 20:35

[quote="Lizzy"]
Ik heb geen verstand van Chinese kruiden maar misschien dat Tannetje hier eens naar kan kijken. Dit zit er in, in het product:

Samenstelling:
Chinese kruidenformule (benaming in Latijn/ Pin Yin): Amomum villosum fructus/ SHA REN, Artemisiae annuae herba/ QING HAO, Chaenomelis fructus/ MU GUA, Cnidii fructus/ SHE CHUANG ZI, Dolichoris semen lablab/ BAI BIAN DOU, Isatidis radix/ BAN LAN GEN, Lysimachiae herba/ JIN QIAN CAO, Paeoniae rubrae radix/ CHI SHAO, Poria Sclerotium/ FU LING, Spirodelae herba/ FU PING en Ziziphi jujubae fructus/ DA ZAO.

Wat ik wel interessant vind, maar misschien dat Tannetje daar een verklaring voor kan geven, is dat het product bij (qua samenstelling) twee tegenovergestelde soorten blaasgruis/stenen werkt:

Speciaal voor blaasstenen groter dan 1 cm heeft de Chinese kruidengeneeskunde de formule Lysium ontwikkeld. De formule werkt direct op de blaasstenen en hierdoor kan deze formule deze oplossen. Lysium dient minimaal 3 weken gegeven te worden voordat het effect merkbaar wordt. Om herhaling te voorkomen mag Lysium preventief worden ingezet. De behandeling duurt ongeveer 3 maanden. Het mag door het eten worden gegeven. Indien gewenst mag het continue worden gegeven. Het heeft op lange termijn geen bijwerkingen. Lysium heeft geen afwijkende smaak.

Specifiek voor: blaasstenen. Het werkt voor alle soorten gruis en blaasstenen, zoals Struviet, Cystine, Calciumfosfoor, Calciumcarbonaat, Calciumoxalaat en Ammoniumuraat.

[/quote]l

lizzy