Anabolen Steroiden injecties

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Ma 09 Mar 2009, 07:05

Zoals al eerder gezegd gaat Terry steeds slechter lopen. Het zijn met name de spieren die het laten afweten zeker als ze geslapen heeft dan komt die achterhand gewoon niet meer mee en ligt ze weer Bambi t spelen. Dit gaat me door hart en ziel. Helemaal daar ze verders helemaal fit is. Nu heb ik al spiersupport besteld maar zouden anabolen steroiden injecties nog een optie zijn. Hebben er hier mensen ervaringen mee en wat zijn de voor- en nadelen hiervan?
Angelique
5-sterren

Re: Anabolen Steroiden injecties

Berichtdoor Angelique » Ma 09 Mar 2009, 10:33

Hier hebben we ze een tijdje gebruikt en er geen nadelen van ondervonden. In het begin zagen we best goed resultaat, maar na een paar maanden niet meer (ook eigen schuld) dus toen zijn we ermee gestopt.
Sanyo
5-sterren

Berichtdoor Sanyo » Ma 09 Mar 2009, 10:38

Jory heeft het laatste jaren van haar leven verschillende keren anabolen gespoten gekregen, ze ging er echt beter door lopen (had zware HD) Als ik merkte dat het lopen weer minder ging, dan ging ik er weer één halen.
Het schijnt dat ze door de mannelijke hormonen wat agressiever kunnen worden. Ik heb hier niets van gemerkt, maar Jory was ook zacht van karakter.
Eventuele lichaamlijke risico's  boeiden me niet zo....ik vond dat als ze op deze manier nog even op een prettige manier van het leven kon genieten ik dat voor lief nam. Ik geloof dat je problemen met de lever kunt krijgen en eventueel aanwezige tumoren harder kunnen gaan groeien.
Spiersupport deed niets bij haar...
pallas
5-sterren

Berichtdoor pallas » Ma 09 Mar 2009, 10:42

Ik heb gehoord dat je het beste resultaat(= spierontwikkeling) krijgt met anabolen spuiten én fysio therapie erbij.
Maar persoonlijke ervaringen heb ik dus niet.
geer
5-sterren

Berichtdoor geer » Ma 09 Mar 2009, 10:47

Ik zou zelf eerst eens kijken wat de Spier Support doet. Dit ook om te voorkomen dat je alles in 1 keer geeft en je op een gegeven moment niet meer weet wat nu wel en wat nu niet werkt. Ik persoonlijk zou pas voor anabolen kiezen nadat ik een natuurlijke oplossing, zoals de Spier Support, had geprobeerd. Anabolen doen meer in het lichaam dan alleen de spieren opbouwen, het zijn hormonen die op allerlei receptoren in de organen gaan zitten, vandaar dat ik die alleen zou geven als iets anders niet zou helpen. En mocht je het doen, dan werken beide -anabolen en Spier Support - het beste in combinatie met (gedoseerde) beweging.
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Ma 09 Mar 2009, 10:47

[quote="Sanyo"]
Jory heeft het laatste jaren van haar leven verschillende keren anabolen gespoten gekregen, ze ging er echt beter door lopen (had zware HD) Als ik merkte dat het lopen weer minder ging, dan ging ik er weer één halen.
Het schijnt dat ze door de mannelijke hormonen wat agressiever kunnen worden. Ik heb hier niets van gemerkt, maar Jory was ook zacht van karakter.
Eventuele lichaamlijke risico's  boeiden me niet zo....ik vond dat als ze op deze manier nog even op een prettige manier van het leven kon genieten ik dat voor lief nam. Ik geloof dat je problemen met de lever kunt krijgen en eventueel aanwezige tumoren harder kunnen gaan groeien.
Spiersupport deed niets bij haar...
[/quote]

Thankx. Ik heb vanmorgen Maarten gesproken en die kwam hier zelf ook direct mee. In principe geen nadelige gevolgen en idd ze is nu 13 dan boeit de rest niet zo meer als ze maar weer een beetje in de benen kan komen. Ik hoor zeer wisselende verhalen over de spier support. Ik heb een pot van 600g besteld en dan zien we wel. Zou na de anabolen hydrotherapie nog een optie zijn? Zaterdag 21 maart rijden we naar Eersel voor de injectie. Terry is ook zeer zacht van karakter ;) Laten we hopen dat het aanslaat!
Sanyo
5-sterren

Berichtdoor Sanyo » Ma 09 Mar 2009, 15:36

Als je hydrotherapie een beetje in de buurt hebt zitten, zou ik dat zeker proberen naast de anabolen.
Het is een hele mooie manier om de spieren op te kunnen bouwen zonder de gewrichten te belasten.
Voor mij is de dichtsbijzijnde 1,5 uur rijden, en ik denk dat als het goed wil aanslaan je toch wel 2 x per week moet gaan. Voor mij was dat tijd-technisch gewoon niet haalbaar.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”