rust compositum i.c.m ...?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

dineke-cavalier
2-sterren

Berichtdoor dineke-cavalier » Ma 02 Feb 2009, 14:01

hallo, ik heb even een vraagje.
kun je rustcompositum gebruiken i.c.m met vocht afdrijvers ? of met prednison ?

dribbel heeft namelijk last van syringo. en mag daarom liever niet in stressvolle situatie komen, vanwegen het vocht in zijn ruggenwervel.
nu is het gaval dat als het goed is van de week bij ons de tuin verbouwd gaat worden , en dit is een best wel stress-volle situatie voor hem, ik dacht nu dan geef ik hem wel wat rust compositum want hij is nu toch medicijn vrij. laat nu net het geval zijn dat meneer weer door zijn ondergestel zakt en nu stikt van de pijn.
ik kan hem hier nu snel een prednison voor geven maar dan mag ik hem 24 uur lang niet aan een kuur van vocht afdrijvers zetten . ( hoewel hij dat toch wel een beetje nodig heeft)
ik heb mijn d.a al gebeld maar die kende het rust compositum niet dus durfde er ook niet echt iets van te zeggen.
hebben jullie hier enig idee van.
alvast bedankt . gr. dineke
Lizzy
Moderator

Re: rust compositum i.c.m ...?

Berichtdoor Lizzy » Ma 02 Feb 2009, 17:15

Ik zie geen reden waarom dit niet samen gegeven kan worden. Je zou het voor de zekerheid even aan de distributeur kunnen vragen (zij weten het antwoord zelf of zoeken het uit):

NML health
's Gravelandseweg 50-51
1381 HK Weesp
T: 0294 - 45 58 88
F: 0294 - 43 08 30
E: info@nmlhealth.com

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”