primeval gelatinaat

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

primeval gelatinaat

Berichtdoor Barfplaats

Doeshka
1-ster

primeval gelatinaat

Berichtdoor Doeshka » Do 29 Jan 2009, 19:13

Ik heb een border collie met HD en artrose,nu wilde ik hiervoor primeval gelatinaat aan het menu toevoegen,maar nu heb ik gehoord dat als een hond rauw eet (nrv) je dan beter de puppy gelatinaat kunt geven omdat daar geen calcium in zit klopt dat?
*Monique
5-sterren

Re: primeval gelatinaat

Berichtdoor *Monique » Do 29 Jan 2009, 19:14

Doeshka schreef:Ik heb een border collie met HD en artrose,nu wilde ik hiervoor primeval gelatinaat aan het menu toevoegen,maar nu heb ik gehoord dat als een hond rauw eet (nrv) je dan beter de puppy gelatinaat kunt geven omdat daar geen calcium in zit klopt dat?

zou ik je geen zinnig antwoord op kunnen geven. mijn honden hebben een poosje op primeval gestaan (toen ik nog brokken voerde) en ik zag totaal geen verschil  :-\
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Do 29 Jan 2009, 19:38

Doeshka schreef:Ik heb een border collie met HD en artrose,nu wilde ik hiervoor primeval gelatinaat aan het menu toevoegen,maar nu heb ik gehoord dat als een hond rauw eet (nrv) je dan beter de puppy gelatinaat kunt geven omdat daar geen calcium in zit klopt dat?

Hier krijgen de oudjes en 1 jonkie met HD Primeval, doen ze het goed op. Ik zie geen enkele reden, vooral niet met een NRV/BARF-gevoerde hond om dan speciaal de Puppy-uitvoering te geven.
hellenbanjerbo
4-sterren

Berichtdoor hellenbanjerbo » Do 29 Jan 2009, 23:15

had bij mijn border met arthrose ook geen succes met primeval. glucobest en groenlipmossel bevallen mij en haar  beter.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”