Ontstoken kies

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Ontstoken kies

Berichtdoor Barfplaats

madelonverschoor
3-sterren

Ontstoken kies

Berichtdoor madelonverschoor » Wo 28 Jan 2009, 21:21

Raya had een opgezette neus en zoals ik al dacht, blijkt dat ze een ontstoken kies heeft. Ze heeft ab gekregen en als het niet over gaat zou haar kies getrokken moeten worden.
Maar ze is bijna 14 en een narcose zie ik eigenlijk niet zitten, heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen?!
Lefki&Amy
5-sterren

Re: Ontstoken kies

Berichtdoor Lefki&Amy » Wo 28 Jan 2009, 21:47

Hè bah......ik heb geen idee wat je kunt doen. Begrijp goed dat je een narcose niet ziet zitten. Ik wens je veel sterkte en veel beterschap voor Raya!!
Decibels

Berichtdoor Decibels » Wo 28 Jan 2009, 21:48

madelonverschoor schreef:Raya had een opgezette neus en zoals ik al dacht, blijkt dat ze een ontstoken kies heeft. Ze heeft ab gekregen en als het niet over gaat zou haar kies getrokken moeten worden.
Maar ze is bijna 14 en een narcose zie ik eigenlijk niet zitten, heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen?!

een opgezette neus? Bij een ontstoken achterste kies zie je een bult onder het oog. Ik heb een paar keer gehad bij de honden dat er een stuk afgebroken was (fanatieke kluivers hier) Je kan ze langdurig (3 weken ofzo) op de AB (stomorgyl) zetten, maar het komt meestal toch weer terug. Kies eruit is de beste en veelal enige optie....maar kan me voorstellen dat je met een hond op die leeftijd dat eigenlijk niet wil.
Nynke
5-sterren

Berichtdoor Nynke » Wo 28 Jan 2009, 21:50

He jakkes Madelon, wat moeiljk  :-X :-\ 

Ik zou niet weten wat de beste keuze is, maar hoe is Raya's hart ? Is ze gezond ?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”