enkelvoudige kvv

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

enkelvoudige kvv

Berichtdoor Barfplaats

vodkaboemer
1-ster

enkelvoudige kvv

Berichtdoor vodkaboemer » Wo 28 Jan 2009, 16:03

mijn vraag is eigenlijk,als je enkelvoudig kvv geeft zoals de ene dag pens,dan een dag rood vlees,eens een dag kip,koekaak,kip&rood,rood&pens,kippehartje en maagjes enz...voor wat variatie te hebben of je dan nog iets moet toevoegen omdat het geen complete versies zijn.
zou mijn honden niet graag iets tekort geven. Ze krijgen ook af en toe kippenekken en vleugels.Weet wel dat ge bij de complete versie niks moet toevoegen maar met die enkelvoudige weet ik het niet goed.

Carine :-\
koekje
Moderator

Re: enkelvoudige kvv

Berichtdoor koekje » Wo 28 Jan 2009, 16:48

ik snap het niet. waarom stel je dan niet gewoon zelf een barfmenu samen? das toch veel makkelijker als met enkelvoudige versies te hannesen, waarbij je nooit zeker weet wat en in welke percentages in je hond gaat?
enne, is een kaak van een koe niet vreselijk keihard? ik weet dat het geen dragend bot is, maar het is wel van een rund en lijkt me zo groot.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 28 Jan 2009, 18:28

[quote="vodkaboemer"]
mijn vraag is eigenlijk,als je enkelvoudig kvv geeft zoals de ene dag pens,dan een dag rood vlees,eens een dag kip,koekaak,kip&rood,rood&pens,kippehartje en maagjes enz...voor wat variatie te hebben of je dan nog iets moet toevoegen omdat het geen complete versies zijn.
zou mijn honden niet graag iets tekort geven. Ze krijgen ook af en toe kippenekken en vleugels.Weet wel dat ge bij de complete versie niks moet toevoegen maar met die enkelvoudige weet ik het niet goed.

Carine :-\
[/quote]

Hoi Carine,
Ik ben van mening dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt. Die enkelvoudige spulletjes: dat is geen KVV. KVV is namelijk kant en klaar en compleet. Dit is gewoon vlees of orgaan of iets. En om te weten hoe je het compleet moet maken: zul je eerst exact moeten weten wat er in zit. En als je weet wat er in zit: dan kun je het "compleet" maken door je aan de percentages te houden zoals we dat doen wanneer we zelf samenstellen. Dus nou ja, als je al zo'n eind op streek bent, kun je het zo goed gewoon zelf gaan barfen en die pakjes vergeten. Dan geef je tenminste nog vlees in grote stukken, hetgeen nog gezonder is ook!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”