Kleine hondjes

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Kleine hondjes

Berichtdoor Barfplaats

Aneska
1-ster

Kleine hondjes

Berichtdoor Aneska » Wo 07 Jan 2009, 17:20

Ik wil gaan beginnen met een Barf menu samen te stellen, maar ik heb natuurlijk twee kleine hondjes die tot nu toe alleen Carnibest gewend zijn, watvoor vleesbot kan ik als beginnende Barfers het beste aan hun geven?
Pauline
5-sterren

Re: Kleine hondjes

Berichtdoor Pauline » Wo 07 Jan 2009, 17:30

Platgemepte kippennek, daar zou ik mee beginnen. En als ze het willen zou ik de nekken niet eens platslaan, maar vasthouden.

Heb zelf iemand die ook een vlinderhondje heeft en zelf halve (platgemepte) eendennekjes geeft.
flin
5-sterren

Berichtdoor flin » Wo 07 Jan 2009, 18:04

is't misschien een idee om bij de katten-afdeling te kijken?

nou lijken honden niet graag duif te eten (katten wel),
  maar misschien doe je daar nog wat ideën op?
Aneska
1-ster

Berichtdoor Aneska » Vr 09 Jan 2009, 16:14

Pauline schreef:Platgemepte kippennek, daar zou ik mee beginnen. En als ze het willen zou ik de nekken niet eens platslaan, maar vasthouden.

Heb zelf iemand die ook een vlinderhondje heeft en zelf halve (platgemepte) eendennekjes geeft.

Zij geeft altijd platgemept of krijgt haar vlinder ook weleens niet platgemepte eendennekjes?

Ik heb nu alvast kippennekken, eendennekken, eendenvleugels en konijnenvoorbenen voor het menu, ik hoop dat dit goed is om straks mee te beginnen. Ik zal eerst eens kippennekken bestellen om te kijken hoe ze het vinden. Mijn keeshond daar zal ik het zowieso bij vast moeten houden in het begin want dat is een enorme schrokop!
Ze hebben al wel struisvogelnek in gedroogde vorm gekregen, daar laat ik ze iedere keer een tijdje aan kluiven, Gipsy is al bij het bot en doet dat nog heel netjes dat kluiven eraan. Zoë is daar nog niet zover mee, die is een beetje te ruw daarmee en krijgt er nog niet zoveel vanaf.
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Vr 09 Jan 2009, 18:38

Aneska schreef:
Zij geeft altijd platgemept of krijgt haar vlinder ook weleens niet platgemepte eendennekjes?

Ze is pas begonnen met eendennekjes en mept ze nu nog in elkaar ( :D). De kippennekjes eet haar hondje zo.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”