Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sher
#1137123
Nu heb ik net eens de barfrekenhulp terloops ingevuld, om een idee te hebben van waar ik naar toe wil. Dan kom ik weer de groentemix tegen.
Misschien dat mijn hondje daar met iets lekkers er door heen nog voor te porren zal zijn, maar ik kan me niet goed voorstellen dat mijn kat dat wil hebben. Valt de groentemix bij katten weg?
Door Too
#1137132
Ja hoor is niet echt van belang, hier eet alleen Catoo zelfgevangen bonen, brocolli en komkommer
Ik hou: 50 vleesbot, 15 orgaan en 35 spiervlees aan Viola 100% Een keer eitje of yoghurt oid gaat van de 35% spiervlees af [eigenlijk gebruik ik ei oid meer om een erg kleine portie aantevullen ;)]

Volgens mij krijgt ook niet elke hond groenvoer hoor
Door Mevroi Kruim
#1137345
Mijn katten krijgen ook geen groente, afgezien van wat ze zelf veroveren. Ik geef meer spiervlees. Mijn honden krijgen trouwens ook niet altijd groente, ik vergeet het nog wel eens :-[ maar ze leven toch nog :D
Door Huskymeisje
#1138713
Ik geef ook geen groente aan de katten. De honden wel. Is de bedoeling dan maar ook hier wordt het nog wel eens vergeten :-[ ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door