we hebben zitten barfen

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

we hebben zitten barfen

Berichtdoor Barfplaats

Gino
1-ster

we hebben zitten barfen

Berichtdoor Gino » Ma 29 Dec 2008, 19:52

Dat was mooi hoor, we hebben zitten barfen joh. Niet zo zuinig. Gino had een kuiken en een hamburger en ik had barfvlees gehaald. Gek werden ze van de geur en ik van hun gehang om mijn benen, dus laten gaf ik hem een nek, die ik inhakte en toen een hertenstuk bot/vlees.Ik vind het eng dus bleef en af en toe keek hij alsof hij vragen wilde, doe ik het goed mam.Hij heeft genoten en ik ook de pommeriaan sleepte ineens zijn barfie weg.Bot groter dan hond,hahah. Goed morgen weer proberen.Een keertje je te pletter eten kan geen kwaad.En ze liggen gezond.
Too
5-sterren

Re: we hebben zitten barfen

Berichtdoor Too » Ma 29 Dec 2008, 20:49

Dat klinkt als een heel goed begin, ze vinden t in ieder geval lekker!

Heb je je pommetje ook een barfhap[je] gegeven.... dat is ws vergelijkbaar met [mijn] poezenhappen.....foto!!??!
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Ma 29 Dec 2008, 20:59

Gino schreef:Dat was mooi hoor, we hebben zitten barfen joh. Niet zo zuinig. Gino had een kuiken en een hamburger en ik had barfvlees gehaald. Gek werden ze van de geur en ik van hun gehang om mijn benen, dus laten gaf ik hem een nek, die ik inhakte en toen een hertenstuk bot/vlees.Ik vind het eng dus bleef en af en toe keek hij alsof hij vragen wilde, doe ik het goed mam.Hij heeft genoten en ik ook de pommeriaan sleepte ineens zijn barfie weg.Bot groter dan hond,hahah. Goed morgen weer proberen.Een keertje je te pletter eten kan geen kwaad.En ze liggen gezond.

Meestal doe je dat ook maar 1 keertje :-X ;D
svdz
2-sterren

Berichtdoor svdz » Ma 29 Dec 2008, 22:02

Leuk hoor! Succes verder ermee. Ik ga morgen mijn eerste Barf-poging doen, hoop dat het net zo'n succes wordt.
SandRRa
5-sterren

Berichtdoor SandRRa » Ma 29 Dec 2008, 23:27

nou dat klinkt als 2 zeer tevreden barfklanten, geweldig
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”