Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sher
#1125512
Kan het kloppen dat mijn kitten van 13 weken (1500 gram?) per dag 250 gram kvv opeet? Na zijn maaltijd ziet hij er uit alsof hij een flinke tennisbal in één keer heeft ingeslikt.  :D
Door YaYa
#1125530
Het is erg veel maar dat snap je zelf ook wel  :D Maar omdat het nog een kitten is dat volop in de groei is, zou ik hem lekker laten eten. Ik zou hem alleen niet zoveel in 1x laten eten maar meerdere kleinere porties aanbieden.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1125531
Dit gaat natuurlijk in porties van 50 gram naar binnen. Die 250 gram in één keer redt zelfs dit vraatzuchtig kitten niet.  :D
Gebruikersavatar
Door Sher
#1125798
Het is een selkirk rex katertje. Een redelijk formaat kat denk ik, niet enorm, maar volgens mij heeft hij zich al eens achter zijn oortje gekrabd. Zijn vorige portie ging net niet helemaal op, terwijl hij toch zijn best had gedaan. Hij had traantjes in zijn ogen en een kogelrond buikje. Misschien was hij eerst bang dat hij in zijn nieuwe huis niet genoeg te eten zou krijgen?  :D
Op het moment is hij in zijn speeltunneltje aan het uitbuiken met 40 gram kvv in zijn buikje.  8)
Door YaYa
#1126277
Ah gosh, het arme ding 8) Hij is er volgens mij al achter dat dit toch wel iets teveel van het goede in 1x is en dat hij van jou echt wel gewoon eten krijgt  ;D
Door b3miranda
#1130876
:D :D :D Vinnie is een echte BARF-er  ;D ;D ;D.

Leuk joh !! Fijn dat ie zo goed eet.
En 'maat houden" leert ie vast vanzelf wel  ;).
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door