Chlorella

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Chlorella

Berichtdoor Barfplaats

@corine
1-ster

Chlorella

Berichtdoor @corine » Di 16 Dec 2008, 15:30

Misschien een hele stomme vraag maar kan je chlorella tegelijkertijd
met een antibioticakuur geven?
Of kan je beter wachten tot de kuur is afgelopen?

Alvast bedankt!
Lizzy
Moderator

Re: Chlorella

Berichtdoor Lizzy » Di 16 Dec 2008, 15:33

Bij mijn weten kan het geen kwaad om in te nemen tijdens de AB. Maar of het echt zinvol is, dat weet ik niet. De chlorella stopt in ieder geval niet de werking van de AB kuur zoals groene leem dat wel kan doen.
Deesje
5-sterren

Berichtdoor Deesje » Di 16 Dec 2008, 15:35

naar mijn mening ist het net goed om het samen te nemen.. alleen als je net start is het moeilijk om de effecten van beiden te onderscheiden?? mocht je wat heftig op de chlorella reageren, of net op de ab dan is dat misschien moeilijk te onderscheiden..

ik heb persoonlijk zoveel baar bij de chlorella dat ik dubbele dosis nam toen ik een ab kuur had.. en dat beviel mij erg goed.. het is voor mij sowieso een goede manier om afvalstoffen kwijt te raken, mijn darmproblemen zijn verdewenen als sneeuw voor de zon..

ik zou ze samen nemen en alleen als ik rare dingen zou merken zou ik even kijken wat er gebeurd als je de chlorella niet neemt.. puur om te kijken hoe je lichaam reageert op de ab.. maar dit is alleen op eigen ervaring gebaseerd..
@corine
1-ster

Berichtdoor @corine » Di 16 Dec 2008, 15:47

Bedankt voor jullie snelle antwoord.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”