Hoe te beginnen

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Hoe te beginnen

Berichtdoor Barfplaats

Grey Wolf
1-ster

Hoe te beginnen

Berichtdoor Grey Wolf » Ma 15 Dec 2008, 23:07

Ik zou graag hulp willen hebben met het samenstellen van een menu voor mijn hond het is een oud duitse herser die momenteel ongeveer 45 kilo weegt hij heeft afgelopen week alleen gekookte geit gekregen maar hoe nu verder kan ik gewoon nekken geven en strtjes en orgaanvlees ik weet het niet meer heb wel de pagina al gedeeltelijk gelezen maar er staat zoveel op dat ik niet weet waar ik moet beginnen
wie kan mij helpen

gr anita
Laura2004
5-sterren

Re: Hoe te beginnen

Berichtdoor Laura2004 » Ma 15 Dec 2008, 23:41

Was die eenzijdige geitmaaltijd bedoeld als eliminatiedieet? Dat is wel belangrijk om te weten, want dan moet je het beginnen met barfen heel anders aanpakken dan normaal.

Als je die vraag beantwoord kan ik je misschien verder helpen  ;)
Grey Wolf
1-ster

Berichtdoor Grey Wolf » Wo 17 Dec 2008, 09:20

Het was inderdaad een eliminatie dieet hij knapt er inderdaad van op van geitenvlees zijn vacht glanst en hij voelt weer zacht aan en hij heeft minder huidschilfers
hij heeft alleen nog prednison maar dat ben ik aan het afbouwen nog ongeveer 3 dagen
Laura2004
5-sterren

Berichtdoor Laura2004 » Do 15 Jan 2009, 18:03

Sorry, voor de late reactie, ik zat net wat terug te lezen en zag dit topic.

Ben je er inmiddels al achter hoe je het beste kan beginnen? Zo niet, geef het ff aan en dan leg ik het je nu echt uit  :-[
Grey Wolf
1-ster

Berichtdoor Grey Wolf » Vr 16 Jan 2009, 09:02

hoi geeft niet hoor ben wel aan het experimenten met strotjes geitenvlees hapklare brokken hart maar daar houd het op hij ziet er stukken beter uit alleen is zijn ontlasting soms witachtig en begint hij af n toe weer met bijten ik moet er wel bij zeggen dat ik door de feestdagen even terug moest op kivo vlees waar de jeuk e.d. mee begon ben nu weerterug bij geit sinds 8 januari maar alle hulp is welkom

gr anita
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”