up-date osteopathie scriptie da

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Fido
5-sterren

Berichtdoor Fido » Ma 24 Nov 2008, 11:37

Omdat er van alle kanten wat vragen komen geef ik hier even een up-date tje

Ondertussen heeft Erwin 50 honden onderzocht en er zit duidelijk een verschil tussen de brok- en rauwgevoerde honden. Ik ga niet in welke verschillen omdat ik dan zijn scriptie aan het schrijven ben en dat kan ik helemaal niet ;) ;D

Wel hebben we besloten dat we nog doorgaan dus er mogen nog steeds aanmeldingen gedaan worden (we gaan dus over de 50 honden heen mede dankzij jullie :thumbup:) vooral willen we nog wat andere rassen hebben dan labradors én we zoeken nog honden die alleen brok eten (die zijn namelijk lastig te vinden in onze praktijk ;).

voor meer informatie zie www.anyanimal.nl
kojak
4-sterren

-

Berichtdoor kojak » Ma 24 Nov 2008, 13:45

-
Laatst gewijzigd door kojak op Zo 04 Apr 2010, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
macgirlie
4-sterren

Re: up-date osteopathie scriptie da

Berichtdoor macgirlie » Vr 28 Nov 2008, 13:47

Fido schreef:Omdat er van alle kanten wat vragen komen geef ik hier even een up-date tje

Ondertussen heeft Erwin 50 honden onderzocht en er zit duidelijk een verschil tussen de brok- en rauwgevoerde honden. Ik ga niet in welke verschillen omdat ik dan zijn scriptie aan het schrijven ben en dat kan ik helemaal niet ;) ;D

Wel hebben we besloten dat we nog doorgaan dus er mogen nog steeds aanmeldingen gedaan worden (we gaan dus over de 50 honden heen mede dankzij jullie :thumbup:) vooral willen we nog wat andere rassen hebben dan labradors én we zoeken nog honden die alleen brok eten (die zijn namelijk lastig te vinden in onze praktijk ;).

voor meer informatie zie http://www.anyanimal.nl

We zijn uiteraard wel heel nieuwsgierig naar de verschillen. Hopelijk krijgen we dat nog te horen als de scriptie af is!
Kan je helaas ook niet helpen met brokgevoerde honden.

*Dorothea*
5-sterren

Berichtdoor *Dorothea* » Za 29 Nov 2008, 18:42

Ik heb nog twee barfdallies in de aanbieding  :D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”