Spiering is vies

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Spiering is vies

Berichtdoor Barfplaats

Sher
5-sterren

Spiering is vies

Berichtdoor Sher » Zo 05 Okt 2008, 08:30

Net heeft Diederik drie spierinkjes bij zijn kvv gekregen. Hij heeft er van gegeten, maar volgens mij was dat alleen om beter bij de kvv te kunnen. Uiteindelijk bleven er twee halve visjes over.
Moet ik het nu een volgende keer gewoon weer proberen, of kan ik er van uitgaan dat hij dit niet te pruimen vindt.
De hond vond het een geweldig meevallertje, want die had al kalkoenfilet op.  :D
Mevroi Kruim
5-sterren

Re: Spiering is vies

Berichtdoor Mevroi Kruim » Zo 05 Okt 2008, 09:06

Je kunt het nog een keer  proberen, bvk als hij echt honger heeft. Eet 'ie het dan nog niet dan zou ik denken, mazzeltje voor de hond.
Sher
5-sterren

Berichtdoor Sher » Zo 05 Okt 2008, 19:45

Vanavond de restjes verdeeld. Twee voor de poes en een paar voor de hond. Er bleef niets over.  :D
Als toetje mochten ze nog een klein beetje tonijn uit blik met me delen. Ze hebben het zo slecht.  ;) ;D
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Ma 06 Okt 2008, 16:22

zijn spieringen van die kleine vissen die op ansjovissen lijken? die vinden ze hier ook niet te knagen, zelfs holle bolle sientje niet.
horstmakrelen daarentegen zijn feest. sardien uit blik is ook geen favoriet meer, die komen tegenwoordig uit peru ipv marokko, en zijn een stuk minder lekker.
Sher
5-sterren

Berichtdoor Sher » Ma 06 Okt 2008, 18:45

Ze zijn op. Mijn hondje vond ze wel heel lekker, maar op advies van Otje en Sien zal ik ze niet meer kopen.
Ik zal eens op zoek gaan naar horstmakreel. Kun je dat ook ingevroren kopen, ik ben namelijk al heel lang niet meer in een viswinkel geweest. Ze hebben hier altijd oude vis.  :-\
Volgende halte wordt denk ik toch muis. Heeft poezel ook nog nooit gehad.
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Ma 06 Okt 2008, 18:57

horstmakreel zijn kleine makreeltjes. ik koop ze hier op de markt.
Too
5-sterren

Berichtdoor Too » Ma 06 Okt 2008, 23:58

Ansjovis is echt smerig volgens Cera : likliklik omkijken zuhucht liklik.. lamaar! Catoo vreet alles en is dus geen maatstaf, horsmakreel was wel lekker maar een beetje veel te groot [t resultaat lag onder mijn bed te meuren >:(] Sardien uit blik is wel lekker, vrijdag maar weer s kijken wat er aan lekkers op de markt ligt
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”