Niesen

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Niesen

Berichtdoor Barfplaats

danou2004

Niesen

Berichtdoor danou2004 » Do 25 Sep 2008, 09:22

Dezi begon eerst af en toe een keer te niesen wat wel vaker gebeurd net als bij ons ook maar de laatste 2 dagen doet ze niks anders meer.
Ze mauwt veel minder maar niest des te meer.
Wat kan dit zijn en is er iets aan te doen?
YaYa
5-sterren

Re: Niesen

Berichtdoor YaYa » Do 25 Sep 2008, 09:35

Klinkt als niesziekte. Even in de gaten houden en als ze zieker wordt een ab-kuurtje ophalen bij de da. Wel opletten dat ze blijft eten en drinken.
Ze kunnen er echt heel ziek en beroerd van worden dus zeker goed om haar in de gaten te houden.
danou2004

Berichtdoor danou2004 » Do 25 Sep 2008, 09:55

YaYa schreef:Klinkt als niesziekte. Even in de gaten houden en als ze zieker wordt een ab-kuurtje ophalen bij de da. Wel opletten dat ze blijft eten en drinken.
Ze kunnen er echt heel ziek en beroerd van worden dus zeker goed om haar in de gaten te houden.
Kan ik die zo krijgen dan of moet ze dan eerst weer mee voor onderzoek.wat ook niet erg is natuurlijk maar kon zijn dat het zo ook kon?
YaYa
5-sterren

Berichtdoor YaYa » Do 25 Sep 2008, 11:38

De meeste da's geven ab echt niet zomaar mee. Dan zullen ze het dier toch eerst willen zien. Dus zo afhalen, nee dat denk ik niet.
danou2004

Berichtdoor danou2004 » Do 25 Sep 2008, 12:20

YaYa schreef:De meeste da's geven ab echt niet zomaar mee. Dan zullen ze het dier toch eerst willen zien. Dus zo afhalen, nee dat denk ik niet.
Ook logisch natuurlijk anders zou iedereen zo maar ff wat af kunnen halen met een of andere smoes ofzo
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”