Ttouch

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Ttouch

Berichtdoor Barfplaats

Lefki&Amy
5-sterren

Ttouch

Berichtdoor Lefki&Amy » Vr 19 Sep 2008, 20:00

Vond een eindje terug een berichtje over Ttouch. Heb onlangs de curus gevolgd in Barneveld en ik vind het echt een aanrader. Het is heel fijn om op deze manier iets voor je dieren te kunnen betekenen. Mijn witte vriend geniet er bijna dagelijks van!

Groetjes, Karin en Yuki
de Meiden
5-sterren

Re: Ttouch

Berichtdoor de Meiden » Vr 19 Sep 2008, 21:51

Dat geloof ik zeker!

Ik heb een tijdje geleden er een stukje van op de tv gezien.
Cheyenne de oudste van de vier vind het ook heerlijk als ik haar nek en rugje masseer.
Zit ze met haar oogjes dicht te genieten.
Lefki&Amy
5-sterren

Berichtdoor Lefki&Amy » Vr 19 Sep 2008, 23:41

Het is eigenlijk ook heel makkelijk zelf te leren. Als je uitgaat van cirkelvormige bewegingen, 1 en een kwart rondje met de klok mee, van 6 naar 9  ;)
De oren doen het hier ook erg goed  :P  Heeeeeeeeeeerlijk  :D
MoniqueAppels
5-sterren

Berichtdoor MoniqueAppels » Vr 26 Sep 2008, 15:59

Ja ik heb ook een paar jaar geleden zo'n cursus gedaan en doe het nog regelmatig bij mijn 10-jarige malamute. Vooral van het "oorwerk" geniet hij enorm :D
Lil

Berichtdoor Lil » Za 01 Nov 2008, 11:38

Ik beken schuld. Ik heb het geleerd en ben het weer verleerd, aangezien ik het niet meer toepas bij mijn vriendje. Hij was er trouwens ook niet erg van gecharmeerd, hij vind Reiki fijner.

Maar... ik heb wel veel gehad aan het aanleggen van die bandage en ook nu hij stukken zekerder weer is (heeft ernstige bijtincidenten meegemaakt) doe ik als ik denk dat hij in de stress kan schieten hem een tuig om of een jasje c.q. truitje aan. Dat helpt super, dus in zoverre heb ik veel aan die cursus gehad.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”