teken bij mensen

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

teken bij mensen

Berichtdoor Barfplaats

madonna
3-sterren

teken bij mensen

Berichtdoor madonna » Za 12 Jun 2004, 17:18

Hoe kan je een teek nou het best bij mensen verweideren.
Doe je dit net als bij honden gewoon met de teken pen.
Wie kan mij dat vertellen wat je het best kan doen.
Sonja
5-sterren

Re:teken bij mensen

Berichtdoor Sonja » Za 12 Jun 2004, 17:55

Ja, hetzelfde als bij de hond. Je kunt een tekentang gebruiken, maar ikzelf doe het altijd met m'n vingers. Niet verdoven en na het verwijderen het plekje goed ontsmetten.
avalon
5-sterren

Berichtdoor avalon » Ma 14 Jun 2004, 22:50

Ik pak er de tekentang bij (zit standaard in mijn zak).
Mister T
5-sterren

Berichtdoor Mister T » Ma 14 Jun 2004, 23:02

Gewoon met je vingers of een tangetje,ik heb ooit 's zo'n beest achter de oor van een vriendje van mijn zoon weggehaald...en net nog een gevecht geleverd met zo'n snertbeest bij Tim op z'n kop >:( was trouwens een hardnekkig geval,z'n kop bleef er nog in :-\ maar goed,ik heb 'm gevangen en daarna ontsmet,nu heeft Tim een gaatje ;D gelukkig is dit pas de 2e teek die Tim heeft opgelopen....rotdingen vind ik het >:(
sylvia
5-sterren

Berichtdoor sylvia » Di 15 Jun 2004, 00:03

ik heb er ooit 1 afgehaald bij onze afghaan........ik hoop dat het daar bij blijft ook ;D
ine

Berichtdoor ine » Di 15 Jun 2004, 11:38

sylvia schreef:ik heb er ooit 1 afgehaald bij onze afghaan........ik hoop dat het daar bij blijft ook ;D

Ben bang, dat dat bij hopen blijft. Als je regelmatig met de honden wandelt in bos en duin, kun je er zeker van zijn, dat de honden er toch een paar op zullen doen!
sylvia
5-sterren

Berichtdoor sylvia » Di 15 Jun 2004, 11:45

Ine schreef:
Ben bang, dat dat bij hopen blijft. Als je regelmatig met de honden wandelt in bos en duin, kun je er zeker van zijn, dat de honden er toch een paar op zullen doen!

schijnbaar niet dus, en eigenlijk hoop ik het zo te houden,ik hoor hier ook iedereen klagen ,ik loop daar ook met de honden en tot op heden niente, alleen vlooien met Donna, daar wordt ik moedeloos van, ga ik trainen heeft ze vlooien,ga ik naar de dijk komt ze terug met vlooien,van de show idem dito :-\ en ze zit volop in de frontline :'(
~anna~
5-sterren

Berichtdoor ~anna~ » Di 15 Jun 2004, 19:15

Jaren geleden had mijn dochter een teek toen hadden we nog geen hond we zijn toen naar de eerste hulp gegaan want ik dacht het moet er goed uit gehaalt worden.
De verpleegkundige komt met een pincet en haalt de teek eruit helaas bleef de helft zitten.Dokter erbij nou zegt hij niks aan te doen laat de rest maar zitten anders maak je het alleen maar erger.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”