Vraag me af of elke hond gaat ontgiften?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Jeannette b
3-sterren

Berichtdoor Jeannette b » Di 19 Aug 2008, 09:33

Ik lees telkens de topics hier, en verbaas me over het hele ontgiftings gebeuren.
Ik begrijp waarom dit gebeurd, maar begrijp eigenlijk niet waarom dat bij Boomer volkomen uitblijft...
Ze ziet er geweldig uit, haar vacht is zachter dan ooit, haar ontlasting toppie...
Begrijp me niet verkeerd, ben hier super blij mee, maar ze heeft nog niet eens één keer extra haar poot opgetild om te gaan krabben of zo..
Voordat ze barfte kreeg ze brokken, en hondenmenu. Ook at ze wel eens met 'de pot' mee. Ze kreeg eigenlijk alles wat voor vers-voerders een verschrikking is.
Ze is gelijk toen Jake kwam overgestapt op KVV, en nu zit ze vrolijk mee te barfen. Dat is nu 3 maanden geleden..
Ik denk dat het nu niet meer zal komen, toch? Of wel?
Hitam
5-sterren

Re: Vraag me af of elke hond gaat ontgiften?

Berichtdoor Hitam » Di 19 Aug 2008, 10:06

Ik denk inderdaad niet dat dat nog gaat komen. Kennelijk heeft ze niet zoveel opgebouwd, of raakt ze het ongemerkt kwijt. Op zich een goed teken.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Di 19 Aug 2008, 10:12

Van de toen 6 honden hier heeft er precies 1tje een klein puistje gekregen, de rest had nono ergens last van.

Persoonlijk ben ik van mening dat te veel negativiteit na het omschakelen van voer wordt toegeschreven aan ontgiften waardoor het lijkt alsof het er bijna bij hoort en dat je het moet gaan zien als een openbaring.
Of dat mensen het raar gaan vinden dat hun hond nergens last van heeft.
Jeannette b
3-sterren

Berichtdoor Jeannette b » Di 19 Aug 2008, 12:47

Nou laat die openbaring maar zitten, als ik de verhalen zo lees. Ik ben allang blij dat ze het zo goed doet. Het feit dat ze glimt, alsof ze dagelijks in de was wordt gezet, en haar algehele voorkomen, is voor mij openbaring genoeg.  ;)
Misschien komt het door de verhalen dat ik eigenlijk een beetje bepaalde dingen verwachtte of zo.
Ik gooi het maar op ongemerkt kwijtraken. Mooi zo.. 8)
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Di 19 Aug 2008, 14:21

Hier heeft ook niemand ontgift, Tara niet en de katten niet. En Tara was toch al 5 toen ze ging barfen, en de katten 11, 9 en 7. Kátur heb ik gelijk toen hij kwam met 8 weken op barf gezet, niks ontgiften.
nova
5-sterren

Berichtdoor nova » Di 19 Aug 2008, 14:34

Nova heeft hier ook nergens last van gehad.
Bindi en Noxy wel, maar deze honden hadden ook al problemen voordat  aan de bartf  zijn gegaan.
Welk deel van de probs ik moet toeschrijven aan het ontgiften ?:confused1: :confused1:,.... geen idee.
Maakt mij eig. ook  niets uit, 't is toch niet anders.
Juul
5-sterren

Berichtdoor Juul » Di 19 Aug 2008, 20:59

Bij falco heb ik ook nix gemerkt van ontgiften. Hij was 5 maanden toen ie overging.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”