origanum

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

origanum

Berichtdoor Barfplaats

Juul
5-sterren

origanum

Berichtdoor Juul » Do 10 Jul 2008, 14:02

Iemand al ooit geprobeerd om origanum d30 te geven, tegen hyperseksualiteit (en een puspiem). Ik heb het in het boek van Atjo Westerhuis gezien, heb het ook al besteld. Maar ik ben benieuwd of iemand er al positieve ervaringen mee heeft?
Lizzy
Moderator

Re: origanum

Berichtdoor Lizzy » Do 10 Jul 2008, 19:15

Is de volledige naam niet  Origanum majorana? Ik geef standaard Prodier Geslachtsdrift. Hier zit ook  Origanum majorana D30 in. Dat werkt in bepaalde opzichten goed, dit complexmiddel. Als Brutus echt hyper is omdat Linga loops is (onze ongecastreerde teef): dan helpt het echt niet meer hoor.
Juul
5-sterren

Berichtdoor Juul » Vr 11 Jul 2008, 13:53

Wij hebben geen teef in huis, daar wachten we nog een jaartje of wat mee.  ;D Moet dat hier ook nog zachtjes aan in de week zetten.

Bij het reformhuis hadden ze nog nooit van het samengestelde middel gehoord, vandaar dat ik dit besteld heb.

Het is ook nog niet echt dramatisch, in huis is ie wel rustig.
Maar Falco is overmatig geinteresseerd in vooral gecastreerde reuen (das gewoon echt niet leuk meer), en verder in ieder grassprietje waar een plasje overheen is gegaan, echt soppen en klappertanden en ogen op verre horizonten. Heel normaal op zijn leeftijd (bijna 1), denk ik, hoewel zijn broertje dat helemaal niet zo sterk heeft. :(  Verder heeft ie nu al maanden een puspiem.

Tis te proberen, hoop dat het de interesse iets afzwakt, das voor mij al wel genoeg. Nu kost het wel erg veel energie om zijn aandacht op andere dingen te houden, en ik begin er een beetje flauw van te worden. Verder wil ik proberen te voorkomen dat het een gewoonte gaat worden om iedere geholpen reu te bespringen. Misschien kan ik het nu nog een beetje ombuigen.
Hitam
5-sterren

Berichtdoor Hitam » Vr 11 Jul 2008, 15:42

Met de origanum alleen heb ik ook geen ervaring. Met de Prodier geslachtsdrift wel. Dat werkt vaak verbazingwekkend goed.
Juul
5-sterren

Berichtdoor Juul » Zo 13 Jul 2008, 21:00

De winkelier had de verkeerde origanum besteld  ;D (vulgare ipv majorana). Hij had nog wel zelf in het boek gekeken. Ik zag het gelukkig op tijd.

Ik weet niet waar die andere eigenlijk voor is, maar aan al die italianen te zien, zal het wel niet doen waar falco het voor nodig heeft. eerder het omgekeerde, denk ik.  ::)

Hij gaat nu toch prodier geslachtsdrift bestellen, deze kon ik gewoon terug brengen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”