pup at aantal borrelnootjes

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Suzanne
5-sterren

Berichtdoor Suzanne » Wo 02 Jul 2008, 22:47

hoi, zojuist heeft Tristan een paar borrelnootjes te pakken gekregen. Betreft sheltiepup van 14 weken, net onder de 4 kg.
Ik denk dat hij er 2 a 3 opheeft.
Mij staat scherp bij dat pinda's (noten algemeen) slecht izjn, maar hoe slecht? Moet ik iets doen, naar de da? Kan er online niet zo heel veel over vinden behalve 'is slecht'... wie biedt raad?  Natuurlijk zoek ik verder, maar ik gooi het ook hier ff neer

Suzanne
Femke
5-sterren

Re: pup at aantal borrelnootjes

Berichtdoor Femke » Wo 02 Jul 2008, 22:56

nou, zoland het bij 2 of 3 gebleven is zou ik me er geen zorgen om maken hoor  ;)
Suzanne
5-sterren

Berichtdoor Suzanne » Wo 02 Jul 2008, 23:01

Dus dat ik overal onlin terug vind 'is slecht'  en 'is giftig' is zwaar overtrokken of geldt voor grotere hoeveelheden? Net natuurlijk ge-googled en daar vind ik dingen terug als ' geef uw hond geen pinda's ook niet 1'. Dus ja.... ;-((((

Suzanne
margreet
5-sterren

Berichtdoor margreet » Wo 02 Jul 2008, 23:07

meid maak je maar niet druk hoor,natuurlijk moet je ze niet dagelijks pinda's of nootjes voeren,maar geloof me de mijne hebben er in de loop der jaren wel eens meer een paar op. :-*
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Wo 02 Jul 2008, 23:08

Suzanne schreef:Dus dat ik overal onlin terug vind 'is slecht'  en 'is giftig' is zwaar overtrokken of geldt voor grotere hoeveelheden? Net natuurlijk ge-googled en daar vind ik dingen terug als ' geef uw hond geen pinda's ook niet 1'. Dus ja.... ;-((((

Suzanne

Nou ja tja, als dat ook voor borrelnoten zou gelden had ik allang veel minder honden moeten hebben. Ik zou me in ieder geval niet druk maken als wuppiedepuppie een paar borrelnoten had opgegeten, zelfs bij een half zakkie nog niet.
Suzanne
5-sterren

Berichtdoor Suzanne » Wo 02 Jul 2008, 23:31

Okido, dan ga ik weer gerust slapen! ;-)

Dank jullie wel!!

Suzanne
Suzanne
5-sterren

Berichtdoor Suzanne » Do 03 Jul 2008, 12:54

Alles is helemaal goed met Tristan, hij heeft er geen nadelige gevolgen van ondervonden.
Ik echter wel; ik ga NOG beter opletten dat hij ze niet te pakken krijgt.. gewoon eten is goed genoeg voor meneer! ;-)

Suzanne
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Do 03 Jul 2008, 14:18

Suzanne schreef:Alles is helemaal goed met Tristan, hij heeft er geen nadelige gevolgen van ondervonden.
Ik echter wel; ik ga NOG beter opletten dat hij ze niet te pakken krijgt.. gewoon eten is goed genoeg voor meneer! ;-)

Suzanne

Fijn dat ie er niets van heeft gemerkt. Had ik ook niet verwacht, ik zou me geen zorgen maken over een paar borrelnootjes, gelukkig kunnen ze wel wat hebben  8)
Laura W
3-sterren

Berichtdoor Laura W » Do 03 Jul 2008, 15:19

Lola (ukkie van amper vijf kilo) pikt ook nog wel eens borrelnootjes. Ze is zo razendsnel en zo gewiekst, als ze maar de kleinste kans krijgt pikt ze alles wat maar eetbaar lijkt. De volgende dag poept ze de pinda's dan zo weer uit, nog helemaal heel. :D

Fijn dat je sheltie er niets van heeft gekregen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”