Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Chezzies
#988725
Het wordt bij groeipijnen regelmatig gegeven, maar weet iemand ook wat het nou precies doet ? Ik kan er weinig over vinden en las ergens dat het bij opgezette amandelen gegeven wordt?
Op de verpakking kan ik ook niets vinden over het waarbij je dit geeft.
Door Chezzies
#989396
Nitus schreef: Een homeopathisch middel kan op verschillende onderdelen van een lichaam werken dus het kan heel goed zijn dat dit middel goed bij ontstoken amandelen én bij groeipijnen werkt.
Heb je dit artikel over groeipijnen al gelezen? : http://www.whgdierenartsen.nl/html/docdb.asp?id=109
Ja ook gelezen en daarom ook dit gaan geven.
@flin bedankt voor je linkje ik ga het nog eens op mijn gemak lezen deze had ik nog niet gevonden.
Door dingogirl
#1325812
ik heb een cattledog die als pup ernstige "groeipijnen" had. het was op een gegeven moment zo erg dat ze bijna niet kon opstaan of lopen. ze was ook zo mager van de pijn dat ik heb overwogen  als het zo door zou gaan haar een "spuitje"te laten geven. toen las ik in het hollandse herder clubblad een artikel over mercurius vivus d6. ook stond dat je brokken moest geven met een zo laag mogelijk eiwit en calciumgehalte. een senior-brok dus. dat heb ik gedaan en na 2 dagen zag ik al verbetering. na twee weken kende je haar niet meer terug,en sindsdien heeft ze nergens meer last van gehad. ben na een paar maanden wel overgestapt op volwassen-brok.
nu krijgt ze geen brok meer maar kvv.doet ze het super op.
gr marianne
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door