Mercurius vivus D6

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Mercurius vivus D6

Berichtdoor Barfplaats

Chezzies
3-sterren

Mercurius vivus D6

Berichtdoor Chezzies » Za 21 Jun 2008, 22:14

Het wordt bij groeipijnen regelmatig gegeven, maar weet iemand ook wat het nou precies doet ? Ik kan er weinig over vinden en las ergens dat het bij opgezette amandelen gegeven wordt?
Op de verpakking kan ik ook niets vinden over het waarbij je dit geeft.
flin
5-sterren

Re: Mercurius vivus D6

Berichtdoor flin » Za 21 Jun 2008, 23:53

'k heb geen idee hoor, maar hier miss nog wat info...:

http://www.answers.com/topic/mercurius-vivus?cat=health
Nitus
5-sterren

Berichtdoor Nitus » Zo 22 Jun 2008, 13:15

Een homeopathisch middel kan op verschillende onderdelen van een lichaam werken dus het kan heel goed zijn dat dit middel goed bij ontstoken amandelen én bij groeipijnen werkt.
Heb je dit artikel over groeipijnen al gelezen? : http://www.whgdierenartsen.nl/html/docdb.asp?id=109
Chezzies
3-sterren

Berichtdoor Chezzies » Zo 22 Jun 2008, 23:19

Nitus schreef:Een homeopathisch middel kan op verschillende onderdelen van een lichaam werken dus het kan heel goed zijn dat dit middel goed bij ontstoken amandelen én bij groeipijnen werkt.
Heb je dit artikel over groeipijnen al gelezen? : http://www.whgdierenartsen.nl/html/docdb.asp?id=109

Ja ook gelezen en daarom ook dit gaan geven.
@flin bedankt voor je linkje ik ga het nog eens op mijn gemak lezen deze had ik nog niet gevonden.
dingogirl
1-ster

Berichtdoor dingogirl » Zo 02 Aug 2009, 23:44

ik heb een cattledog die als pup ernstige "groeipijnen" had. het was op een gegeven moment zo erg dat ze bijna niet kon opstaan of lopen. ze was ook zo mager van de pijn dat ik heb overwogen  als het zo door zou gaan haar een "spuitje"te laten geven. toen las ik in het hollandse herder clubblad een artikel over mercurius vivus d6. ook stond dat je brokken moest geven met een zo laag mogelijk eiwit en calciumgehalte. een senior-brok dus. dat heb ik gedaan en na 2 dagen zag ik al verbetering. na twee weken kende je haar niet meer terug,en sindsdien heeft ze nergens meer last van gehad. ben na een paar maanden wel overgestapt op volwassen-brok.
nu krijgt ze geen brok meer maar kvv.doet ze het super op.
gr marianne
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”