Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door scooter007
#987654
Goedenavond,

Sinds 2 maanden voer ik aan mijn hondje (Kr. JRT) KVV.
Nu voer ik dit merk  Excellent pens compleet het bestaat in worsten van 500 gr. en schijven van 100 gr.
En er zit volgens de verpakking het volgende in:

Ingrediënten:
pens, vlees, lever, hart van gezonde runderen, schapenvet, zonnebloemolie, vitamines en mineralen.

Voedingswaarde:
ruw eiwit          :  14,1 %
ruw vet            :  13,5 %
vocht                :  65,5 %
ruwe celstof     :   2,0 %
ruwe as           :   1,8 %
calcium            :   0,5 %
fosfor              :   0,3 %
koper              :  0,07 %

toevoegingen:  vit A   6300  I.E
                        vit D3   660  I.E
                        vit E       22   I.E

Kent iemand dit merk? of kan je zeggen of dit een volwaardige complete maaltijd is?
Dank je wel, alvast.

groetjes, Corrie
Laatst gewijzigd door scooter007 op do 19 jun 2008, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cindy de Wolf
#987783
Dit is het eigen merk van groothandel Van der Meer in R'dam.  Het is compleet. Maar of er bijvoorbeeld echt gemalen bot inzit of een calciumsupplement, geen idee.
Door evenstar
#987787
Dit is het eigen merk van groothandel Van der Meer in R'dam.  Het is compleet. Maar of er bijvoorbeeld echt gemalen bot inzit of een calciumsupplement, geen idee. 
Volgens mij zit er een calciumsupplement in want als ik een worst opmaakt dan kan ik geen bot ontdekken zoals in de CB of Bibi. De honden hier vinden het heerlijk in mei was het in de aanbieding bij v/d Meer en heb toen een aantal dozen gekocht
Door scooter007
#987796
Okee,

Dus het is een eigen merk, dank jullie wel allemaal, ben weer wat wijzer geworden,
Hier word het ook met smaak gegeten, maar twijfelde of het wel echt een volwaardige maaltijd was.
Dat calciumsupplement, is dat voldoende? want ik voer geen bot bij.

groetjes, Corrie
Door Cindy de Wolf
#987805
[quote="scooter007"]
Okee,

Dus het is een eigen merk, dank jullie wel allemaal, ben weer wat wijzer geworden,
Hier word het ook met smaak gegeten, maar twijfelde of het wel echt een volwaardige maaltijd was.
Dat calciumsupplement, is dat voldoende? want ik voer geen bot bij.

groetjes, Corrie
[/quote]

Ja het is voldoende, in smuldier zit ook een calciumsupplement, alleen het is niet het meest natuurlijke wat je kunt geven. En dat is een keus die je maakt.
Door Barbara78
#988499
[quote="scooter007"]Ingrediënten:
pens, vlees, lever, hart van gezonde runderen, schapenvet, zonnebloemolie, vitamines en mineralen.[/quote]

Moet ik hieruit opmaken dat de pens, vlees & lever niet van gezonde dieren afkomstig is??  ???
Door Laura2004
#988567
[quote="Barbara78"]
Moet ik hieruit opmaken dat de pens, vlees & lever niet van gezonde dieren afkomstig is??  ???
[/quote]
Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik het las ::)
Door scooter007
#989154
[quote="evenstar"]
€ 28.20 per 10 kg normaal als het in de aanbieding is dan tussen de 18 en 20 euro
[/quote]

Jeetje, dan betaal ik veel teveel :D, ik betaal 30 euro per doos van 5 kg.
Waar zit die groothandel? in Rotterdam?

Citaat van: Barbara78 op Juni 21, 2008, 19:28:55
Moet ik hieruit opmaken dat de pens, vlees & lever niet van gezonde dieren afkomstig is?? 

Nu hopelijk niet >:(, haha

groetjes,
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door