champignons

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

champignons

Berichtdoor Barfplaats

Ziviaantje
4-sterren

champignons

Berichtdoor Ziviaantje » Ma 16 Jun 2008, 21:45

Ik heb een tijdje geleden een grote diepvrieszak gesneden champignons gekocht. Ik dacht lekker makkelijk voor bij de biefstuk of de macaronie. Maar die dingen bevatten zoveel vocht dat ik het alleen met veel kunst en vliegwerk eetbaar kan maken voor ons. Vind ik vers toch makkelijker. Kan ik de champignons in de keukenmachine gooien en door het vlees van de honden gooien ? En hoeveel / hoe vaak dan maximaal ? ze nemen nu bijna een hele diepvriesmand in ( een kleintje hoor  ;) ) en die plek hou ik liever vrij voor vlees voor de honden !  :D
202Spots
5-sterren

Re: champignons

Berichtdoor 202Spots » Ma 16 Jun 2008, 21:56

aussie schreef:Ik heb een tijdje geleden een grote diepvrieszak gesneden champignons gekocht. Ik dacht lekker makkelijk voor bij de biefstuk of de macaronie. Maar die dingen bevatten zoveel vocht dat ik het alleen met veel kunst en vliegwerk eetbaar kan maken voor ons. Vind ik vers toch makkelijker. Kan ik de champignons in de keukenmachine gooien en door het vlees van de honden gooien ? En hoeveel / hoe vaak dan maximaal ? ze nemen nu bijna een hele diepvriesmand in ( een kleintje hoor  ;) ) en die plek hou ik liever vrij voor vlees voor de honden !  :D

Champignons hebben erg weinig voedigswaarde,maar je kan eventueel 'n handjevol als vulling bij de groentmix doen doen ;)

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”