Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#969995
Ik lees hier dat er wel s wat teruggelegd  wordt in de vriezer,  nadat honden eraan gegeten hebben. Kun je dat vaker doen dan 1 keer?

gr
Door Edelgrijsje
#970003
Ik doe dat met de lamskoppen, die eten ze zeker niet in 1 keer op, ik heb er nog geen problemen mee ondervonden. Ze zijn dan ongeveer een half uur uit de vriezer.
Door *Natasja*
#970004
Edelgrijsje schreef: Ik doe dat met de lamskoppen, die eten ze zeker niet in 1 keer op, ik heb er nog geen problemen mee ondervonden. Ze zijn dan ongeveer een half uur uit de vriezer.
Geef je die koppen stijfbevroren dan?  ???
Door *Natasja*
#970006
nova schreef: Ik lees hier dat er wel s wat teruggelegd  wordt in de vriezer,  nadat honden eraan gegeten hebben. Kun je dat vaker doen dan 1 keer?

gr
Ik vries het niet vaker dan 1 keer terug in, zeker niet als ze ervan gegeten hebben en het dus buiten heeft gelegen.
Door Minna
#970293
Ik vries wel eens vaker wat in, nog geen probleem me gehad, volgens mij kunnen honden dat prima hebben. Dus soms gaat er een tweede-keer gekauwde hertenkop met gras en zand er aan de vriezer in en dan is het met derde keer op.  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door