Ze lusten weer vis!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Ze lusten weer vis!

Berichtdoor Barfplaats

Laura2004
5-sterren

Ze lusten weer vis!

Berichtdoor Laura2004 » Wo 14 Mei 2008, 08:23

Na de hoop te hebben opgegeven wat betreft het eten van vis heb ik gisteren tijdens het boodschappen doen 2 zalmfilets gekocht van de Lidl, deze heb ik heel klein gesneden en door de pens (van smuldier  :puke: die naar koeienpoep ruikt) gemengd en ze hebben het met smaak opgegeten, dus ik ga dit weekend denk ik maar weer een keer naar de markt een paar ansjovis of sardines kopen en dit proberen. Ik gaf ze tot nu toe altijd vis uit blik, maar dit vind ik niet ideaal. Dus die twee mutsen van mij zijn in korte tijd veranderd in hongerige (niet kieskeurige) wolven.

Een paar maanden geleden at Kai alleen maar kip, lamsvlees, geit en rundvlees, nu eet hij ook eend, kwartel, parelhoen, kalkoen en sinds gisteren ook vis! En binnenkort ga ik een keer konijn proberen, want dat lustte Kai ook nooit...
Nitus
5-sterren

Re: Ze lusten weer vis!

Berichtdoor Nitus » Wo 14 Mei 2008, 09:39

Zij ze soms op dieet ::)?
Honger maakt rauwe bonen zoet nietwaar ;). Ben benieuwd wat Kai met konijn gaat doen. Ik heb hier ook 1 konijn weigeraar (Fedor), maar voor de rest eet ie alles (behalve duif en fazant), dus laat ik het maar zo.
Laura2004
5-sterren

Berichtdoor Laura2004 » Wo 14 Mei 2008, 09:54

[quote="Nitus"]
Zij ze soms op dieet ::)?
[/quote]
Aaaaah zal dat het misschien zijn  8) ::)

Honger maakt rauwe bonen zoet nietwaar ;). Ben benieuwd wat Kai met konijn gaat doen. Ik heb hier ook 1 konijn weigeraar (Fedor), maar voor de rest eet ie alles (behalve duif en fazant), dus laat ik het maar zo.

Ik ben ook benieuwd, maar ik vermoed dat hij het gewoon op gaat eten, want hij eet alles de laatste tijd, gisteren zelfs gegrilde aubergine....
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 16 Mei 2008, 07:50

Zo hee, lekker zeg dat ze ineens minder kieskeurig worden! Beginnen ze het te waarderen? ;D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”