zalmkop

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

zalmkop

Berichtdoor Barfplaats

Karin05
3-sterren

zalmkop

Berichtdoor Karin05 » Do 24 Apr 2008, 15:01

Nou ook wij mogen echt niet klagen hoe t Senna afgaat.
We hebben weinig tot nergens last van Senna eet hartstikke netjes d'r ontlasting is
buitengewoon goed en het is hier weer elke dag feest :D.

Maar (natuurlijk komt er een maar) nu had ze van de wk voor het zalmkop op het menu staan maar dat hoeft mw. echt niet het leek er zelfs nog op dat als ze er aan rook al moest overgeven echt waar :-\.
We hebben meerdere dingen al geprobeerd, yoghurt erover, heet water erover, kleine stukjes gemaakt uiteindelijk heb ik maar weggegooid want het begon een beetje te meuren in de tuin :).

Nou hoorde ik gisteren van Tiny dat ik er wat bouilon over kon gieten dus dat gaan we de volgende x maar proberen, want net nu ik de visboer heeeeeeeeeel lief heb aangekeken en dus met zo'n 8 stuks zalmkoppen thuis kwam eet madame ze niet.

Groetjes Karin
audier

Re: zalmkop

Berichtdoor audier » Do 24 Apr 2008, 15:12

Tja...lastig...ik kan je helaas niet helpen of advies hierin geven....ze vinden zalmkoppen hier alle 4 heerlijk....of ze doen net alsof ::)
evelyn02
4-sterren

Berichtdoor evelyn02 » Do 24 Apr 2008, 23:29

Ik heb de zalmkoppen eerst gemalen gegeven zodat ze aan de smaak gewend waren. Daarna was een hele zalmkop geen probleem meer.
tiny
5-sterren

Berichtdoor tiny » Vr 25 Apr 2008, 00:14

Nou Karin, zet 'm op. Lekker zalmkoppen malen ;D Hier gaan ze erin als zachte boter. ;D
tieneke
5-sterren

Berichtdoor tieneke » Vr 25 Apr 2008, 00:55

Ze zal ook moeten wennen aan ineens een grote zalmkop waar ze zich waarschijnlijk(nog)geen raad mee weet.
In kleinere stukken aanbieden wil ook nog wel eens helpen...gewoon even volhouden en uit proberen met iets lekkers erover.
Huskymeisje
5-sterren

Berichtdoor Huskymeisje » Zo 27 Apr 2008, 22:51

Hier vinden ze zalm heerlijk maar favo van onze honden is toch wel rauwe sardien.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”