Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Edelgrijsje
#942494
vanaalst schreef: dan doe je het toch goed :)
Gewoon voor manlief klaarzetten en voor je het weet doet ie alles zelf!!!!!
ellen
Ja, dat hoop ik ook ;) Heb hem wel ff de Heimlich-methode laten zien, you never know :o
Het wordt wel een volle koelkast :D :D

Aliëtte
Gebruikersavatar
Door Nitus
#942618
vanaalst schreef: groente met orgaan, gaan ze daar niet van aan de slinger?!
En anders zet je het toch s'avonds al klaar in de koelkast, dan kan je ega het zo geven!
Kan je niet je een deel spiervlees en orgaan geven s'morgens en dan s'avonds de rest, dus dan de rest van het orgaan, spiervlees, groente en bot?
Hoeveel gr. krijgt ze per dag?
Die kleine kreeg van mij s'morgens 150/200 gr en s'avonds/s'middags ongeveer 450 gr.
ellen
Dit lees ik hier wel vaker op BP, maar mijn honden krijgen 2x in de week 's morgens een orgaanmix met groentemix en ze poepen er niets slechter van. 8)
Kwestie van uitproberen denk ik.
Door Edelgrijsje
#942656
trimsalon schreef: hier krijgen ze ook groente met orgaan, en geen blubber de blub ;)
Ik zie het vannavond wel, ze krijgen een klein beetje spiervlees en orgaan en groente. We zullen zien ( misschien ruiken ;D )
Door bumper
#942695
Ik geef mijn honden altijd 2x per dag eten.Er is mij altijd verteld dat 2x eten per dag beter is voor de hond.Omdat de maag van de hond met 1x per dag er vol is en eerder kans is op een maagkanteling.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#942711
bumper schreef: Ik geef mijn honden altijd 2x per dag eten.Er is mij altijd verteld dat 2x eten per dag beter is voor de hond.Omdat de maag van de hond met 1x per dag er vol is en eerder kans is op een maagkanteling.
nee hoor is een beetje achterhaald!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door