Bijwerkingen enurace?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Bijwerkingen enurace?

Berichtdoor Barfplaats

EdwinK
4-sterren

Bijwerkingen enurace?

Berichtdoor EdwinK » Vr 28 Mar 2008, 20:37

Kan de bijsluiter niet meer vinden, maar sinds kort heeft Brenda last van korstjes op haar huid, en dat is begonnen vlak nadat we weer met de Enurace zijn begonnen. Weet natuurlijk niet zeker of het een met het ander te maken heeft. Ook van google wordt ik niet veel wijzer, de eerste link daar is naar barfplaats toe.
Lizzy
Moderator

Re: Bijwerkingen enurace?

Berichtdoor Lizzy » Za 29 Mar 2008, 08:03

De werkzame stof van Enurace is Epherdine. Ephedrine kan rillingen, slapeloosheid, nerveusheid, hartkloppingen en hoge bloeddruk veroorzaken. Ik kan nergens een relatie met huidproblemen vinden Edwin, dus ik denk dat de huidproblemen ergens anders van zijn.... Als je toch echt denkt dat het van de Enurace komt (de eigenaar weet het soms beter hoor), probeer dan Propalin tegen de incontinentie. Niet dat dat zonder bijwerkingen is hoor. Pinkel krijgt dit middel en heeft sindsdien veel vaker last van maag/darmproblemen.

(langleve castratie. En die DA's maar roepen "oh, als je hond incontinent wordt, geeft niks, daar hebben we pilletjes tegen").
EdwinK
4-sterren

Berichtdoor EdwinK » Za 29 Mar 2008, 21:04

Ik weet het niet helemaal zeker, viel me eigenlijk alleen op dat het bijna gelijktijdig voorkwam.  Ik hou haar voorlopig wel evntjes in de gaten.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”