wie helpt mij aan vleesadressen omgeving wageningen/arnhem

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
Lientje
1-ster

wie helpt mij aan vleesadressen omgeving wageningen/arnhem

Berichtdoor Lientje » Do 27 Mar 2008, 19:02

Hallo,

Ik heb de laatste tijd veel gelezen op dit forum en ben voorzichtig aan alvast wat vlees gaan voeren aan mijn honden. Dit heb ik gewoon in de supermarkt gekocht, maar aangezien ik 3 van die lieverds heb rondlopen met een totaal van 75 kg zou dat ontzettend duur worden als ik alles bij de supermarkt haal! Nu heb ik de website uitgeplozen op verkooppunten bij mij in de omgeving, maar kan niet echt wat vinden waar ze een beetje een compleet aanbod hebben. Wie heeft er een tip voor mij?
Alvast bedankt!
*Marga*
5-sterren

Re: wie helpt mij aan vleesadressen omgeving wageningen/arnhem

Berichtdoor *Marga* » Do 27 Mar 2008, 19:07

Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Vr 28 Mar 2008, 11:45

Hoi
Ik woon in Bennekom en Laura in Wageningen. Wij bestellen bij Herby en soms onderneemt er iemand hier uit de buurt een expeditie naar het Islamcentrum. Dat melden we dan meestal wel bij Verzamelplaats. Je moet wel flinke vriezerruimte hebben, bij Herby is er een minimumbestelling en het IC is meestal ook alleen rendabel bij flinke hoeveelheden. Verder zou je op de markt kunnen gaan kijken naar kip, karbo is meestal het best betaalbaar en ook goed te knagen voor de beestjes. En in Arnhem zitten een paar Islamitische slagers.
Lientje
1-ster

Berichtdoor Lientje » Vr 28 Mar 2008, 23:00

Hoi Kruimel en Marga,

Bedankt voor jullie tips! Zo te lezen moet ik eerst een grotere vriezer aanschaffen, degene die ik nu heb is een tafelmodel, die is vast niet groot genoeg!! Ik ga zeker even in wageningen op de markt snuffelen. Ik had de site van herby al gevonden inderdaad, maar dan eerst een andere vriezer!
Bedankt!
Groetjes, Lina
laura86
2-sterren

Berichtdoor laura86 » Za 29 Mar 2008, 11:30

Ik heb ook een tafelmodel vriezer, en ik krijg het voor elkaar er 35 kilo vlees in te stoppen (herby is donderdag geweest  ;D) Maar met 75 kg hond zou ik idd eens uitkijken naar een grotere vriezer.

Bij de supermarkt word het idd een dure grap, dus ik zou op zoek gaan naar iets anders. Ik hoop dat je wat kan vinden, ik laat het iig weten als ik naar het IC of iets dergelijks ga, dan kan je meebestellen. Woon je ook in Wageningen?
Edelgrijsje
4-sterren

Berichtdoor Edelgrijsje » Za 29 Mar 2008, 11:36

Kleine tip, Bij EM-TE is de gehakt vandaag nog 2 kilo voor 5 euro. ik heb het ongemalen gekocht! ;)
Ik weet alleen niet of jullie daar een EM-TE hebben.
Lientje
1-ster

Berichtdoor Lientje » Za 29 Mar 2008, 14:52

Hoi laura, ik woon in renkum, dus wel vlakbij wageningen! Bedankt dat ik mee kan bestellen!
EM-TE ken ik niet??
Groetjes, Eltina
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”