Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Imora
#926035
Hi,

Meestal lees ik in de bestaande topics en vind altijd wel het antwoord op mijn vraag, helaas dit keer niet  :(

Ik heb mijn hele voorraad kip in pedaalemmer zakken ingevroren. Bij gebrek aan diepvrieszakken waar een ruime kilo in moet leek mij dat een fantastisch alternatief.

Nu alles goed ingevroren is en er zelfs nog een lading ingevroren vlees bovenop is gekomen in de vriezer, ben ik minder blij.
Alle zakken zijn aan elkaar gevroren en niet meer lost te krijgen!!!
Wie o wie weet hier een oplossing voor zonder de hele vriezer te moeten ontdooien, hij zit tot de rand vol met ongeveer 80 kilo vlees voor mijn meisje...
Door evds
#926056
Bijl, hamer, koevoet om er een homp uit te halen, dan (buiten) op de stenen in stukken gooien. Ik gebriuk nooit diepvrieszakken maar een goedkoep zakje van de action  :D Gaan de zakken stuk, geen punt, bij het helemaal ontdooien haal je de stukken zakken gemakkeijk weer weg.
Succes!  Enne de volgende keer minder proppen hoor  ;D ;D
Door dorinekok
#926065
voor deze keer: tja zoals hierboven bescreven of met een föhn of een washand warm water er langs strijken Niet bepaald goed voor je vriezer dus als je de grote homp er uit kan halen is dat wel een optie.
Volgende keer: bakpapier leggen tussen de zakken. Doe ik ook nu en is gegarandeerd succes.!
Door Imora
#926073
thanks voor de reacties!

probleem is dat ik 45 kilo niet in een keer eruit krijg  :-[ zal inderdaad wel hamer en beitel werk gaan worden...
iemand zin om te komen helpen  :nerves:
Door Nynke
#926094
Imora schreef: thanks voor de reacties!

probleem is dat ik 45 kilo niet in een keer eruit krijg  :-[ zal inderdaad wel hamer en beitel werk gaan worden...
iemand zin om te komen helpen   :nerves:
waar woon je :D :D ::) ::) ::)
Door audier
#926138
Snap er niks van......ik doe de kip ook altijd in pedaalemmerzakken en het plakt hier nooit vast aan elkaar.....
Een oplossing heb ik ook niet voor je zo 1-2-3...sorry

Groetjes, Karin
Door roefus
#926140
Hahaha, ik gooi het ook altijd op de grond.
Maar ja, je moet 'een begin' krijgen, dus ergens moet je het een stuk los kunnen wrikken.
Door roefus
#926144
audier schreef: Snap er niks van......ik doe de kip ook altijd in pedaalemmerzakken en het plakt hier nooit vast aan elkaar.....
Een oplossing heb ik ook niet voor je zo 1-2-3...sorry

Groetjes, Karin
Nee, maar als het wat ontdooid is, of helemaal ontdooid...dan gaat het uitzetten en dan lekt het een beetje tegen elkaar aan en vriest ook aan elkaar vast.
Althans, da's mijn ervaring.
Ik heb er last van als Herby hier geleverd heeft en ik ben altijd pas 's avonds aan de beurt.
Dan is niet alles meer bevroren (heeft dan 'n dag in de auto gelegen).
En als ik het DAN in de diepvries kiep (dat wat niet meer bevroren is) dan creëer ik altijd dit soort problemen  >:( ;)
Door Imora
#926149
roefus schreef: Nee, maar als het wat ontdooid is, of helemaal ontdooid...dan gaat het uitzetten en dan lekt het een beetje tegen elkaar aan en vriest ook aan elkaar vast.
Althans, da's mijn ervaring.
Ik heb er last van als Herby hier geleverd heeft en ik ben altijd pas 's avonds aan de beurt.
Dan is niet alles meer bevroren (heeft dan 'n dag in de auto gelegen).
En als ik het DAN in de diepvries kiep (dat wat niet meer bevroren is) dan creëer ik altijd dit soort problemen  >:( ;)
en dat is dus precies wat er is gebeurd! blij dat ik niet de enige ben!  :P
Door roefus
#926151
Imora schreef: en dat is dus precies wat er is gebeurd! blij dat ik niet de enige ben!  :P
;D
Door Nynke
#926186
Imora schreef: IJmuiden, wanneer kom je????  8) :D ;)
Da's een beetje ver :-X :-[  anders wou ik Richard sturen, die is heel sterk :D :D :D
Door dorinekok
#926193
Nynke F schreef: Da's een beetje ver :-X :-[  anders wou ik Richard sturen, die is heel sterk :D :D :D
haha
ik dacht dat je zelf wilde hameren.... valt me van je tegen.
Ik dacht al: die staat weer overal voor klaar!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door