Herby Mix

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Herby Mix

Berichtdoor Barfplaats

Ziviaantje
4-sterren

Herby Mix

Berichtdoor Ziviaantje » Vr 04 Jan 2008, 19:03

Indy krijgt altijd Bibi en af en toe krijgt ze er iets barferigs bij. Maar omdat het zo'n muts is met botten is het dus 95 % Bibi. Ik heb nu de Herby mixen geprobeerd en die vindt ze echt mjammie !  :D En dat is heel wat voor Indy  ;) Ik wil dus een beetje gaan afwisselen met dit en Bibi, maar de Herbymixen zijn natuurlijk niet compleet. Ik kan er groenten aan toevoegen en wat nog meer ?
De Vleesmix 1 bestaat uit  60% rundspiervlees, 20% kipkarkas,20% pens, hier een eitje en wat groente bij ?
De vleesmix 2 bestaat uit  Rund/schaap/geit - kopvlees/spiervlees/orgaanvlees, hier wat kippenkarkas / bot en wat groente bij ?
Wat vinden jullie ? Ik denk dat ik zo'n 60 - 70 % Bibi blijf geven en de rest dan deze mixen.
Angelique
5-sterren

Re: Herby Mix

Berichtdoor Angelique » Vr 04 Jan 2008, 19:12

Als je 60/70% Bibi geeft dan is het toch niet zo spannend wat je erbij geeft. Wat je zelf al zegt,. eitje, beetje groente, eventueel visje, gewoon die dingen die je niet in de bibi vindt.

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”