suikerziekte

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

suikerziekte

Berichtdoor Barfplaats

Rima
2-sterren

suikerziekte

Berichtdoor Rima » Ma 26 Nov 2007, 20:55

Hoi lieve mensen,
Vorige week nog een berichtje over mijn kater Mickey van 11 die beginnend nierfalen heeft. Vandaag mijn lieve poes Maxje laten bloedprikken omdat zij sinds vorige week ook veel drinkt. Ik ben te overbezorgd maar nu is het een geluk, want Maxje heeft suiker ziekte. Ik krijg deze week les in prikken. Ik vind het dood eng. Wie heeft tips? Ik heb nu van Hills speciale brokken gekregen. Als ik haar vers wil geven, wat mag? 2 katten ziek in 2 weken.  Bedankt alvast.

Groetjes, Rimalda
Laatst gewijzigd door Rima op Di 27 Nov 2007, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Laura2004
5-sterren

Re: suikerziekte

Berichtdoor Laura2004 » Wo 28 Nov 2007, 18:25

[quote="Rima"]
Hoi lieve mensen,
Vorige week nog een berichtje over mijn kater Mickey van 11 die beginnend nierfalen heeft. Vandaag mijn lieve poes Maxje laten bloedprikken omdat zij sinds vorige week ook veel drinkt. Ik ben te overbezorgd maar nu is het een geluk, want Maxje heeft suiker ziekte. Ik krijg deze week les in prikken. Ik vind het dood eng. Wie heeft tips? Ik heb nu van Hills speciale brokken gekregen. Als ik haar vers wil geven, wat mag? 2 katten ziek in 2 weken.  Bedankt alvast.

Groetjes, Rimalda
[/quote]
Ik denk dat je dit berichtje beter in de medische kattenafdeling kan plaatsen, daar heb je meer kans op een antwoord ;)

Misschien dat Lizzy het voor je verplaatst. Ik heb geen katten en heb geen ervaring met suikerziekte, dus ik heb geen tips (alhoewel ik je katten geen brokken zou geven), dus in ieder geval veel sterkte :-*

Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”